GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik heb het nog nooit gezien in een GTA game, maar zal het niet geweldig zijn als het er in GTA V wel was ? Het zal de game zelf nog realistischer gaan maken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Nou, in GTA IV had je wel zo nu en dan een verkeersopstopping, maar inderdaad echte files (dus waarvan je dan op de radio bijvoorbeeld hoort dat er een 4 kilometer lange file staat ergens) zijn er nog nooit geweest. Aan de ene kant kan zoiets de pret wel een beetje bederven, vooral als je aan het racen bent, maar het zou een realistisch effect kunnen toevoegen. Desnoods moet er een optie komen waarmee je, net als wat je multiplayer bij GTA IV kunt doen waarmee je kunt aangeven of er geen, weinig of veel verkeer moet zijn. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik zie al enorme framedrops als je een granaat tussen 500 auto's gooit. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Lijkt me best leuk om te voet van de politie te ontsnappen wanneer ik door de file heen ren. En dan naar de typische NPC reacties te luisteren die in de auto toekijken Reageren
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 In GTA IV had je op de bruggen vaak kans op files, doordat de spawns doorgingen terwijl de auto's die al gespawned waren ongeveer even snel reden als jij. Echte files zag ik verder alleen op Star Junction (net zoals in het echte New York). Het blijft grappig om over rijen auto's te lopen als ze stilstaan, en hoe ze dan gaan woelen om je eraf te doen schudden . Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Zou wel grappig zijn. Wel wat minder bij achtervolgings missies. Maar dit zou streetraces veel meer uitdaging geven Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Lijkt mij leuk. En dan met een motor er tussendoor crossen. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Nee. Oh wat een héérlijke toevoeging! En waarom ben jij dan zo fel tegen files? Het is realistisch (vooral op de snelwegen die er in voor gaan komen) tijdens gevallen als spitsuur. Mensen willen realisme, dan zullen ze het krijgen ook. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Ja dat wel,en het zou er wel inmogen. Maar ook langs de andere kant heb ik zoiets van,ik ga er niet altijd instaan en als ik file wil ga ik wel in het echt de baan op xd. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Nee. Oh wat een héérlijke toevoeging! En waarom ben jij dan zo fel tegen files? Het is realistisch (vooral op de snelwegen die er in voor gaan komen) tijdens gevallen als spitsuur. Mensen willen realisme, dan zullen ze het krijgen ook. Wie zegt dat 'mensen' realisme in GTA willen? Kun je wel roepen dat hij weinig toevoegt (wat ook zo is), maar kom dan zelf ook niet met dergelijke generaliserende opmerkingen. Als 'mensen' realisme willen, moeten ze lekker naar buiten gaan en daar Unique Stunts uitvoeren Maar goed, mij lijkt het wel wat hebben, files in GTA. De speelwereld is er groot genoeg voor, dat levert ook genoeg mogelijkheden op om ze te ontwijken als je er geen zin in hebt, maar het biedt vooral weer wat nieuwe mogelijkheden binnen missies. Op snelheid kun je de politie dan niet meer afschudden, en zoals PrioXCoMBo al zegt: het lijkt mij ook wel tof om dan te voet door die file te vluchten, met de politie (en honden?) achter je aan, en dan de reacties te zien en horen van de mensen in de file Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Realisme is leuk, maar tot op zekere hoogte.. GTA moet ook 'speelbaar' blijven. Al sinds de eerste GTA-delen zie je dat fun en realisme met elkaar worden gecombineerd. Je ziet ook dat realisme steeds verder wordt uitgebreid. Gelukkig houden ze er ook rekening mee dat het leuk moet blijven. Je wil niet telkens opgehouden worden op momenten dat het net leuk begint te worden. Ik vind het geen probleem als het verkeer op sommige plekken wat drukker is dan normaal, maar zodra ik iedere keer wanneer ik de snelweg oprijd in ellenlange files terecht kom, dan is de fun-factor weg voor mij. Laat staan: tanken, snelheidslimieten, 'verplicht' stoppen voor een stoplicht of de handrem naar achteren trekken wanneer je op een helling gaat parkeren. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Het is te hopen dat als er in GTA V files zijn dat er op die wegen ook pechstroken zijn waar je gewoon op kan doorrijden. Ofja gewoon door de file knallen het je auto is ook een optie... Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Nee. Oh wat een héérlijke toevoeging! En waarom ben jij dan zo fel tegen files? Het is realistisch (vooral op de snelwegen die er in voor gaan komen) tijdens gevallen als spitsuur. Mensen willen realisme, dan zullen ze het krijgen ook. Wie zegt dat 'mensen' realisme in GTA willen? Kun je wel roepen dat hij weinig toevoegt (wat ook zo is), maar kom dan zelf ook niet met dergelijke generaliserende opmerkingen. Als 'mensen' realisme willen, moeten ze lekker naar buiten gaan en daar Unique Stunts uitvoeren Mensen doen dit juist in GTA omdat ze achter hun beeldscherm 0% kans hebben om botten te breken tijdens het uitvoeren ervan. Daarom speelt men GTA, omdat je erin kan doen en laten wat je wilt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.