Jump to content

Files in GTA V ?

GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Laat staan: tanken, snelheidslimieten, 'verplicht' stoppen voor een stoplicht of de handrem naar achteren trekken wanneer je op een helling gaat parkeren.

Mafia II heeft bewezen dat al die dingen in een game kunnen zitten en dat het toch leuk blijft. Het zijn vooral manieren om de speler meer controle te geven over wat hij doet. Non-stop je gas kunnen inhouden en rechtdoor rijden gaat bij mij niet in een boekje als leuk en daarom zijn dergelijke toevoegingen interessant omdat ze de speler verplichten om creatief met zijn omgeving om te gaan. Wil je pleurishard blijven rijden? Kan natuurlijk, maar dan zoek je een route waarlangs dat kan. Het klinkt zeer belemmerend maar het verdiept de gameplay vooral.

Oftewel: Files, van kilometers lang! Okej, dat misschien ook weer niet, maar ik wil daadwerkelijk wat verzadiging zien op de snelwegen. Vergeet trouwens niet dat het hier gaat om Los Angeles, straten zijn breed genoeg. Gebruik je fantasie maar!

Delen op andere websites

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jacky-2007

4

• Nissan

4

• Phoenyxar

4

• SpacyColours

3

Ik merkte dat ik in San Andreas al regelmatig de Ghosttown-cheat heb ingevoerd tijdens races, omdat ik anders constant tegen plotseling spawnende auto's aan botste. Een file heeft leuke kanten, maar in GTA zeker ook nadelen, voor mij. Dus nee, van mij hoeft het niet.

Delen op andere websites

Ik vind het geen probleem als het verkeer op sommige plekken wat drukker is dan normaal, maar zodra ik iedere keer wanneer ik de snelweg oprijd in ellenlange files terecht kom, dan is de fun-factor weg voor mij.

Dit. Kleine opstroppingen kan zeker en vast nog door de beugel, zo krijg tenminste het gevoel je in een drukke stad te begeven. Maar geen grote files aub, zolang je ietwat kan doorrijden is er voor mij geen probleem.

Delen op andere websites

Je zou ook een alternatieve route kunnen nemen, mochten er wel files in voorkomen. Pak de bus of de metro? In GTA IV werd de metro geïntroduceerd, maar later (denk ik) door niemand meer gebruikt, omdat je met de auto overal bijna even snel was en het aantal haltes beperkt. Los Angeles is echt een grote stad, en gaat een hels grote kaart hebben. drukke knooppunten kunnen geheel omzeilt worden! Je kan ook je auto gewoon de middelvinger geven en de fiets pakken, toch?

Delen op andere websites

Ik vond in IV het reizen met metro en te voet anders wel iets hebben hoor. Op die manier (vooral het te voet gedeelte steeds) geeft echt het urban life-gevoel en je ziet heel veel dingen die je niet ziet als je er met je musclecar voorbij kwam stuiven.

Al moet ik zeggen dat het fietsen in V mij ook heel erg aanstaat. Ik hoop dat er voor de fiets ook zoiets is als de depotfunctie voor je auto, zodat je ook met je fietsje naar het station kan en van daar met ov kan gaan.

Al moet ik ook zeggen dat ik nog niet heb gezien dat er veel OV in Los Santos gaat zijn.

Delen op andere websites

Al moet ik zeggen dat het fietsen in V mij ook heel erg aanstaat. Ik hoop dat er voor de fiets ook zoiets is als de depotfunctie voor je auto, zodat je ook met je fietsje naar het station kan en van daar met ov kan gaan.

Als we het dan toch typisch Hollands houden, neem dan wel je OV-chipkaart mee. :puh:

Delen op andere websites

Mafia II heeft bewezen dat al die dingen in een game kunnen zitten en dat het toch leuk blijft.

Vind jij. Feiten en meningen uit elkaar houden, Phoeny. ;)

Ik hou helemaal niet zo van deze realistische nonsense. Maar ok, zolang ze maar een duidelijk open vluchtstrook maken. :puh:

Delen op andere websites

Vind jij. Feiten en meningen uit elkaar houden, Phoeny. ;)

Natuurlijk vind ik dat. Al één feit in dit topic gezien? :7

Ik denk dat de meeste spelers te gewend zijn aan rijden in een auto in GTA. Neem een fiets en je hebt nergens last van. Of nog beter: Neem eens een motor. Met een NRG ben je vaak sneller ergens dan met een auto en files lijken onbestaande. Het is nooit helemaal perfect, want zoals in vorige GTA's gebleken val je vrij makkelijk, maar dan kun je het leren. Als je ergens snel kunt geraken op een eigen manier omdat je de skills bezit om er zo te geraken is toch vele leuker dan het op de "makkelijkste" manier te doen, nee?

Misschien ben ik alleen met dat idee :3

Delen op andere websites

Natuurlijk vind ik dat. Al één feit in dit topic gezien? :7

Dus? Jij presenteert het wel als een feit, maar het was een duidelijke mening. Het eerste deel kon je wel als feit presenteren, namelijk. "Mafia II heeft bewezen dat al die dingen in één game kunnen zitten". Bewezen is geen woord waarmee je een mening aankondigt...

Een fiets? Ik zie me al gaan. Van het ene eind naar het andere eind van Los Santos helemaal op mijn fietsje. :7 Dat gaat toch veels te langzaam...

Delen op andere websites

Mafia II heeft voor mij persoonlijk laten zien dat dat leuk kan zijn. :7

Ik had bij Mafia II sterk het gevoel bij meerderw functies dat het een sneer was naar Rockstar Games en de fanschare daarvan wilde aanspreken met allerlei je-kan-hier-wat-mee zaken die we in IV misten. Tanken was er daar één van.

....

Als we het dan toch typisch Hollands houden, neem dan wel je OV-chipkaart mee. :puh:

Daar zeg je me wat, OV moet wel betaald zijn natuurlijk als we een game spelen met daarin een eigen economisch systeem. Files ontwijken zal dan zijn eigen prijs hebben. :D
Delen op andere websites

Een fiets? Ik zie me al gaan. Van het ene eind naar het andere eind van Los Santos helemaal op mijn fietsje. emo.gif Dat gaat toch veels te langzaam...
Voor een trophy zou ik het nog doen :D En dan steeds de ketting die er af valt :bonk: Bewerkt: door ZeroJens
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...