Jump to content

Files in GTA V ?

GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Geplaatst:

Fietsen van de ene kant naar de ander ben je denk ik wel een paar uur mee bezig..

Files kan leuk zijn op bepaalde tijdstippen zeg maar als iedereen uit werk komt en op straat en wegen veel drukker word dan om een uur of 11 in de morgen!

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jacky-2007

4

• Nissan

4

• Phoenyxar

4

• SpacyColours

3

Geplaatst:

Spitsuren zouden het ook best wel realistisch maken vind ik. Maar aan de andere kant kan het wel hinderlijk zijn. Ik hoop dat de wegen in ieder geval breed genoeg zijn om er gewoon langs te kunnen, maar ik denk het wel.Dat wordt volgens mij ook de kracht van dit spel, realisme combineren met speelgemak.

Geplaatst:

Jij presenteert het wel als een feit, maar het was een duidelijke mening.

Dan is het vanaf heden een feit, dat maakt alles vele malen makkelijker. Accepteer het vervolgens dan ook maar!

Een fiets traag? Ja, dat is ergens wel waar, maar het is veel sfeervoller en je neemt meer op van je omgeving. Daarbij moet je GTA niet spelen om ergens snel te geraken (dat mag natuurlijk), ik speel voor de ervaring en daar helpt zo'n fiets best wel in. Maar iedereen zijn ding natuurlijk.

Ik had bij Mafia II sterk het gevoel bij meerderw functies dat het een sneer was naar Rockstar Games en de fanschare daarvan wilde aanspreken met allerlei je-kan-hier-wat-mee zaken die we in IV misten. Tanken was er daar één van.

Ja, dat heb ik ook vaak gehad. Heel veel functies die ook later nooit hun nut hebben getoond. Dat je het licht kon aandoen tot daaraan toe, maar dat je ook je WC kunt doorspoelen en de douche kunt aanzetten zonder gevolg is net iets té veel van het goede. Het is niet slecht daardoor, maar het voelt zo overbodig allemaal.

Geplaatst:

Het zou de missies wel dynamischer kunnen maken. Bijvoorbeeld dat je soms misschien beter een sluiproute kan pakken dan een snelweg en dat je bepaalde missies misschien beter niet in de spits kunt doen (of juist wel, zodat tijdens een achtervolging de persoon die je moet achtervolgen niet zo snel weg kan komen!)

Geplaatst:

Files? Ja natuurlijk! Maar dan moet het ook echt goed gedaan worden: dat er honderden auto's achter elkaar op de snelweg staan. En dan over de daken gaan rennen. Maar dan moeten het wel echte files zijn. Niet dat als ze er meer auto's indoen dat iedreeen denkt dat het file's zijn maar eigenlijk gewoon een normale hoeveelheid auto's.

Geplaatst:

Laat staan: tanken, snelheidslimieten, 'verplicht' stoppen voor een stoplicht of de handrem naar achteren trekken wanneer je op een helling gaat parkeren.

Mafia II heeft bewezen dat al die dingen in een game kunnen zitten en dat het toch leuk blijft. Het zijn vooral manieren om de speler meer controle te geven over wat hij doet. Non-stop je gas kunnen inhouden en rechtdoor rijden gaat bij mij niet in een boekje als leuk en daarom zijn dergelijke toevoegingen interessant omdat ze de speler verplichten om creatief met zijn omgeving om te gaan. Wil je pleurishard blijven rijden? Kan natuurlijk, maar dan zoek je een route waarlangs dat kan. Het klinkt zeer belemmerend maar het verdiept de gameplay vooral.

Oftewel: Files, van kilometers lang! Okej, dat misschien ook weer niet, maar ik wil daadwerkelijk wat verzadiging zien op de snelwegen. Vergeet trouwens niet dat het hier gaat om Los Angeles, straten zijn breed genoeg. Gebruik je fantasie maar!

Ik heb geen Mafia II gespeeld, Phoenyxar. Bewezen of niet. Ik vermoed dat ze eerder een bepaald gevoel en sfeer aan de game hebben willen meegeven, welke anders is dan Grand Theft Auto, waardoor het waarschijnlijk beter zou passen in een game zoals Mafia II. In die zin zou een file bijvoorbeeld, minder storend kunnen zijn. Ik heb het echter over GTA. Als ik kijk naar wat Rockstar bij eerdere GTA-delen heeft proberen over te brengen, dan zie ik ze persoonlijk niet deze kant van het realisme op gaan.

Buiten dat. Wie wilt er nou tegengehouden worden op het moment dat je op een 'unieke stunt jump' afrijdt. puh2.gif

Geplaatst:

Ik niet. :schater: maar anderzijds, Star Junction was ook "druk" met verkeer en die stuntjump heb ik verreweg het meeste weten te pakken. :7

Geplaatst:

Buiten dat. Wie wilt er nou tegengehouden worden op het moment dat je op een 'unieke stunt jump' afrijdt.

Wat is het plezier van een Stunt Jump waar het enige wat je moet doen de gas inhouden is? Een klein beetje moeilijkheid mag ook natuurlijk :puh:

Daarbij is een game als GTA niet zo verschillend van Mafia. Beide vertellen het verhaal van een crimineel in een stedelijke omgeving en de problemen die daarmee meekomen. Ik zie aspecten van de ene game perfect over te brengen naar de andere. Een naam zou daar niet veel over mogen zeggen.

Geplaatst:

Hier en daar wat auto's ontwijken, daar heb ik natuurlijk geen problemen mee...

Een verhaallijn staat volgens mij los van de gameplay en daar doel ik op.

Geplaatst:

In de trailer (of de vrijgegeven screens) zag je natuurlijk die gigantisch brede wegen en daar lijkt me een file op wel mooi en realistisch.

Geplaatst:

Niet alleen realistisch, maar ook een uitdaging. Zie je maar door een file heen te krijgen met een dure wagen die je liever heel houdt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Eh maar het moet dan wel zo zijn dat er files zijn op maandag t/m zaterdag (Of is het zaterdag geen werkdag voor amerikanen? :D) 's ochtends tussen 7 en 9 en 's middags tussen 4 en 6. De tijd loopt snel in gta dus als je net met je reet in een file zit duurt het langer, want anders zou het maar 2 minuten duren, en als je weg gaat van drukke wegen dan is er geen file meer.

Dus dat je op die tijden niet in een file moet komen want dan heb je een probleempje. Of de vluchtstrook pakken :puh: Ik heb het wel over game tijd he. :)

Dus files, ik vindt het best, alleen in spits uur. Dan zorg ik ervoor dat ik er uit de buurt blijf. Dat de gamer, net als de mens in de echte wereld, moet opletten of er files zijn of niet. Radio gaat me te ver, dat hoeft niet, maar gewoon tijdens spitsuren.

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:

Van mij mag het. het is realistisch. Als het het speel plezier maar niet bederft. Doordeweeks kan het tijdens de spitsuren druk zijn en in weekenden in de buurt van evenementen en andere toeristische trekpleisters. als het maar niet zo is dat als je er over heen vliegt dat het dan immens druk lijkt op de weg, maar als je dichterbij komt dat er dan 2 à 3 auto's voorbij komen zoals in iv het geval was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...