Shorty_D Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik doe wel mee, maar dit heb ik zo ff uit de mouw geschud. Lijkt me zeer sterk dat ook maar 1 iemand het goed zal vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik neem aan dat je niet op jezelf mag stemmen, maar wellicht goed om even te vermelden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Erm... "Je stuurt je top-3 in, uiteraard niet met je eigen inzending daarbij"... aldus, staat wel vermeld. Is dat de reden waarom je het onderwerp op slot hebt gedaan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik ben hartstikke blind blijkbaar En nee, dat was niet de reden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Niet Blind... Davids! Dan snap ik je reden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Nou lekker dan, ik dacht "jullie sturen allemaal wel een flutverhaaltje in, dan is die prijs zo goed als van mij"... komen jullie ineens met allemaal vermakelijke verhalen aanzetten... Nou, succes iedereen en bedankt voor de entertainment. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 De uitslag laat even op zich wachten tot het weekend is bezonken bij een ieder. Het geval wil namelijk dat de teller in kwestie geen telfouten wil maken, en dat dus dit weekend uitgerust en wel gaat doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts