GTAfame Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Beste mensen Hoe zouden jullie het vinden als je kon gaan tanken in GTA V! Voorbeeld: je koopt een auto en rijd er leuk mee enzo en je gaat tanken. Alleen de auto die je gekocht heb hoef je niet in missies te gebruiken. In missies heb je altijd een andere auto tot je beschikking,die je dan voor een overval natuurlijk wel even vol moet gooien! Wat vinden jullie ervan of hebben jullie nog meer leuke ideeën.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Ik denk dat het wel leuk zou zijn als ze hetzelfde zouden doen als in Mafia II. Bij elke auto kan de benzine na een (lange) tijd opgaan maar dan wel dat je ook tot stilstand komt en niet zoals bij Mafia II dat je auto dan oneindig lang door blijft sputteren. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 In de Crown (destijds een special edition van Power Unlimited van GTA IV) stond in een klein interview met Sam Houser nog dat hij dat in San Andreas wilde implementeren, maar dat het team hem ervan heeft weerhouden door de immense frustratie die je zou hebben dat je tijdens een achtervolging opeens geen benzine meer had. Als dit erin komt en 't werkt enigzins realistisch, dan gaat dit erg veel kapotte controllers opleveren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Nou, V wilt ook meer betrekken bij het strategische achter heists, dus dan zou iets als dit best wel passen binnen het plaatje van "Wees voorbereid." Je kunt immers moeilijk alles tot in de kleinste details voorbereiden en dan met een vluchtauto met lege tank aan komen rommelen natuurlijk. Zelf pleit ik al jaren voor iets als dit. Semi-realistisch, niet zoals de vele mods voor SA. Dus dat je met een volle tank toch minstens een goede +100km kunt doen. Als de afstand te kort is dan gaat het inderdaad best snel irriteren. Ik denk echter niet dat het in het spel gaat zitten... Ondanks de vele tankstation overal. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2013 Zelf pleit ik al jaren voor iets als dit. Semi-realistisch, niet zoals de vele mods voor SA. Dus dat je met een volle tank toch minstens een goede +100km kunt doen. Is dat niet in het echte leven ook al zo? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Als het een beetje realistisch wordt aangepakt, dus ook de actie-radius met een volle tank, zie ik er geen problemen in hoor. Dan moet je wel héél lang op de vlucht zijn wil je na eerst getankt te hebben leeg geraken na de vlucht bij een heist. Daarbij denk ik, tegenovergesteld van Rockstar's medewerkers blijkbaar, dat het juist een heel gaaf element toevoegt aan een achtervolging. Tank leeg, wat nu? Als je in de stad bent heb je kans dat je een nieuwe auto kan pakken, maar als je in de middle of nowhere ineens met een lege tank staat, hoe los je dat op? Juist dan als er een beetje bos in de game zit, verdwijn je te voet tussen de bomen. Of als er een boederij vlakbij is, verschuil je je in de schuur. Of in de bergen, klim je omhoog naar waar de politieauto's je niet kunnen volgen en je dus mooie achtervolgingen te voet krijgt. Aangezien je je "eigen" auto altijd weer terug kan vinden door deze op te vissen bij het depot, lijkt me dit een prachtige toevoeging om het realisme te verhogen. Nogmaals, als de actie-radius realistisch is. Je moet er wel een weekje mee vooruit kunnen tenzij je een hele lange rit buiten de stad moet maken uiteraard. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Het zou wel leuk zijn als je kan tanken en je tank leeg kan raken. Hopelijk is de benzineprijs niet abnormaal hoog . Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Nou, V wilt ook meer betrekken bij het strategische achter heists, dus dan zou iets als dit best wel passen binnen het plaatje van "Wees voorbereid." Je kunt immers moeilijk alles tot in de kleinste details voorbereiden en dan met een vluchtauto met lege tank aan komen rommelen natuurlijk. Zelf pleit ik al jaren voor iets als dit. Semi-realistisch, niet zoals de vele mods voor SA. Dus dat je met een volle tank toch minstens een goede +100km kunt doen. Als de afstand te kort is dan gaat het inderdaad best snel irriteren. Ik denk echter niet dat het in het spel gaat zitten... Ondanks de vele tankstation overal. Precies mijn mening. Als het een beetje realistisch wordt aangepakt, dus ook de actie-radius met een volle tank, zie ik er geen problemen in hoor. Dan moet je wel héél lang op de vlucht zijn wil je na eerst getankt te hebben leeg geraken na de vlucht bij een heist. Daarbij denk ik, tegenovergesteld van Rockstar's medewerkers blijkbaar, dat het juist een heel gaaf element toevoegt aan een achtervolging. Tank leeg, wat nu? Als je in de stad bent heb je kans dat je een nieuwe auto kan pakken, maar als je in de middle of nowhere ineens met een lege tank staat, hoe los je dat op? Juist dan als er een beetje bos in de game zit, verdwijn je te voet tussen de bomen. Of als er een boederij vlakbij is, verschuil je je in de schuur. Of in de bergen, klim je omhoog naar waar de politieauto's je niet kunnen volgen en je dus mooie achtervolgingen te voet krijgt. Aangezien je je "eigen" auto altijd weer terug kan vinden door deze op te vissen bij het depot, lijkt me dit een prachtige toevoeging om het realisme te verhogen. Nogmaals, als de actie-radius realistisch is. Je moet er wel een weekje mee vooruit kunnen tenzij je een hele lange rit buiten de stad moet maken uiteraard. Ze bedoelen denk ik dat als je iemand anders moet achtervolgen. Maar dan moet je voor je de missie doet maar even tanken.. En de tegenstander kan er ook last van hebben, als ze het realistisch maken. Dus ik ben het zeker met bovenstaande berichten eens. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 lijkt me een goed idee. mischien als optie als je het spel aanzet voor mensen die het niet willen maar ik zou het zeker cool vinden om te moeten tanken Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Lijkt me een leuke toevoeging, ik heb ook altijd al tank mods proberen te installeren voor GTA IV, maar dat is nooit gelukt. En zoals al eerder gezegd, de mogelijkheid om het aan of uit te zetten zou wel een goede oplossing zijn tegen frustraties. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Behalve de basis dingen zoals auto aim, krijg je nooit in een GTA game een keuze om een optie uit te zetten hoor. Nadenken in het kader van vorige GTA's en het genre lijkt soms erg lastig op dit Forum, met opeens topics over boodschappen moeten doen . Als dit element erin komt, krijg je daar echt geen optie voor hoor. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Daarbij denk ik, tegenovergesteld van Rockstar's medewerkers blijkbaar, dat het juist een heel gaaf element toevoegt aan een achtervolging. Tank leeg, wat nu? Als je in de stad bent heb je kans dat je een nieuwe auto kan pakken, maar als je in de middle of nowhere ineens met een lege tank staat, hoe los je dat op? Juist dan als er een beetje bos in de game zit, verdwijn je te voet tussen de bomen. Of als er een boederij vlakbij is, verschuil je je in de schuur. Of in de bergen, klim je omhoog naar waar de politieauto's je niet kunnen volgen en je dus mooie achtervolgingen te voet krijgt. Dit inderdaad. Als dat soort dingen goed zijn uitgewerkt, en de mogelijkheden bestaan om je probleem op tig manieren op te lossen (zie de voorbeelden van Jacky-2007), dan lijkt dit me ook een schitterende toevoeging. Een kleine toevoeging, maar wel eentje die bergen nieuwe mogelijkheden geeft om het spel te (moeten) spelen, en dat maakt het alleen maar tof volgens mij Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Het lijkt mij aan ene kant wel tof, maar aan andere kant mega frustrerend... Het wordt ook prijsschieten met auto's. Elke auto moet dan een ander benzine-level hebben. Stel dat je snel een auto moet hebben en diens benzine is bijna op... @Phoeny: 100km met 1 tank is wel erg onrealistisch weinig. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Als je lang genoeg kan rijden met je auto voordat de tank leeg is is het voor mij gaan probleem. En ik ga toch niet zo lang met een auto rijden tot de tank leeg is... Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2013 Veel mensen houden juist van een select aantal voertuigen, daarom zou het systeem juist goed uitgedacht moeten worden. Ik heb in GTA IV bij verre het meest in de Sabre GT gereden. Da's een musclecar, dus zou die zoveel KM op een liter moeten kunnen rijden. Stel je moet dit voor elke auto in de game uitrekenen, dat zou gigantisch veel werk zijn, en waarvoor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.