Jump to content

Kunnen tanken bij benzinepomp


GTAfame

Recommended Posts

@Phoeny: 100km met 1 tank is wel erg onrealistisch weinig. :puh:

Ik ben me er van bewust, maar het lijkt me het systeem te niet te doen mocht je met een volle tank daadwerkelijk 900-1100km kunt rijden. Dan rijdt je letterlijk dagen rond. Wat is dan de toevoeging van het systeem? Daarom die limiet zwaar omlaag halen maar het redelijk houden. Met ±100km kun je nog steeds enkele keren op en af op elke map, maar je merkt ook daadwerkelijk dat je teller naar beneden gaat en dat is in mijn mening erg belangrijk voor een toevoeging als deze.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    8

  • Nissan

    5

  • KaufmanCabs

    4

  • Phoenyxar

    3

Het zou leuk zijn als dat kon, maar wat als je benzine op is en je hebt een wanted level ?

jup zoals tommie al zei nieuwe auto stelen. Maakt het net iets spannender :puh:

Nou, als je 4 sterren hebt dan lijkt mij dat nogal lastig. Vooral als je van die NOOSE mensen achter je aan hebt die je beschieten. :\

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn als dat kon, maar wat als je benzine op is en je hebt een wanted level ?

jup zoals tommie al zei nieuwe auto stelen. Maakt het net iets spannender :puh:

Nou, als je 4 sterren hebt dan lijkt mij dat nogal lastig. Vooral als je van die NOOSE mensen achter je aan hebt die je beschieten. :\

Terugschieten natuurlijk! En tsja auto nummer 3? Of gewoon lekker de fiets nemen die heeft geen benzine nodig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zou mooi zijn als je dan ook je benzinetank kan upgraden. 50l, 60l, 70l enzovoort. Kan wel mooi uitgewerkt worden, van mij mag het ;) Ook leuk als toevoeging, omdat er al meer rondom de tank heen is gedacht. In SA was een goed schot op de tank genoeg voor een ontploffing. In V kun je zelfs de tank leegschieten, en dan de gelekte benzine aansteken. Zeker goede toevoeging ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen houden juist van een select aantal voertuigen, daarom zou het systeem juist goed uitgedacht moeten worden. Ik heb in GTA IV bij verre het meest in de Sabre GT gereden. Da's een musclecar, dus zou die zoveel KM op een liter moeten kunnen rijden. Stel je moet dit voor elke auto in de game uitrekenen, dat zou gigantisch veel werk zijn, en waarvoor?

Dat is hooguit een extra flag in de vehicle data...

Het leuke is dat Noose auto's dan ook zonder benzine kunnen komen.

Het lastigst lijkt mij dat je niet altijd evenveel benzine verbruikt: constant rijden, 80 km/h ofzo is ideaal... Als ze het doen, dan moeten ze ook met dit soort dingen rekening houden imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedaan in Mafia II en zou het zeker terug doen in GTA V indien deze feature er in zou zitten. En mits er ook een economisch model in de game zit sinds je op de beurzen etc kan spelen kan men de prijzen van de benzinepompen ook doen aanpassen. Dat heeft natuurlijk geen groot effect op je portemonnee als je bankovervallen doet als bijberoep maar het geeft toch een extra leuke toets naar het (semi-)realisme en maakt het verschil tussen game- en de echte wereld weer een stukje kleiner (in de zin dat de speler meer "verdiept" kan geraken in de wereld).

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen houden juist van een select aantal voertuigen, daarom zou het systeem juist goed uitgedacht moeten worden. Ik heb in GTA IV bij verre het meest in de Sabre GT gereden. Da's een musclecar, dus zou die zoveel KM op een liter moeten kunnen rijden. Stel je moet dit voor elke auto in de game uitrekenen, dat zou gigantisch veel werk zijn, en waarvoor?

Dat is hooguit een extra flag in de vehicle data...

Om die flag even toe te lichten. Kijk maar naar de stats in eerdere GTA's, alle variabelen behalve tank inhoud zijn al aanwezig in de data die R* meet in de game. Distance travelled, favorite car.. Daarvoor moet tenslotte iedere meter en iedere seconde per gebruikt voertuig al vastgelegd worden. ;)

Het leuke is dat Noose auto's dan ook zonder benzine kunnen komen.

Het lastigst lijkt mij dat je niet altijd evenveel benzine verbruikt: constant rijden, 80 km/h ofzo is ideaal... Als ze het doen, dan moeten ze ook met dit soort dingen rekening houden imo.

Ik denk dat wanneer je een formaatje of vijf a tien verschillende hebt op tankinhoud en daarnaast evenveel op blokinhoud, je al heel wat variaties op de weg hebt Dutchy! :tu:

Als de Karin's dan ook echte hybrides zijn lijkt me vet, dan kan je het accudeel opladen bij je (duurdere) safehouses. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als de Karin's dan ook echte hybrides zijn lijkt me vet, dan kan je het accudeel opladen bij je (duurdere) safehouses. :D

Zorgt voor de breinbrekers omtrent de Khamelion en andere voertuigen. Ga je met een Kart naar een tankstation gaan? En hoe zit het dan met je kleine onderzeeër? Of met je gevechtsvliegtuig... Als je er over nadenkt dan moeten er best veel alternatieven worden verzonnen. Want als je één voertuig verbruik geeft dan doe je dat bij ze allemaal natuurlijk.

Ik ga wel met de fiets. Was ik sowieso al van plan! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Terugschieten natuurlijk! En tsja auto nummer 3? Of gewoon lekker de fiets nemen die heeft geen benzine nodig :D

Maar het probleem is als je op een fiets zit dan je dan niet beschermd bent rondom je lichaam. Waardoor de politie je makkelijk in jouw rug kan porren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...