Jump to content

Kunnen tanken bij benzinepomp


GTAfame

Recommended Posts

Anderzijds kan je op de fiets routes nemen waar de fuzz met hun bussen niet langs kan.

Aangezien de dollar een grote rol speelt in de game, en ze al hebnen aangegeven dat het spel net als in RDR zijn eigen economie zal kennen, hoop ik wel dat er in ieder geval voor voertuigen op de weg getankt moet worden. Ik denk omdat je je auto's terug kan halen bij de wegsleepdienst je je "eigen" vervoersmiddelen tagged, en anderen niet. Dus een eigen opgeslagen auto krijg je terug, maar een auto die je ergens jat en gewoon weer achterlaat, het lijkt mij dat die niet op de inpound yard zullen verachijnen. Anders staat dat ding wel heel erg snel vol.

Als die tagged voertuigen, dus je eigen wagenpark, regelmatig afgetankt moet worden zodat je zelf ook de kosten voor je wagen moet opbrengen, dat lijkt me wel goed passen in het systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    8

  • Nissan

    5

  • KaufmanCabs

    4

  • Phoenyxar

    3

Beste mensen

Hoe zouden jullie het vinden als je kon gaan tanken in GTA V!

Voorbeeld: je koopt een auto en rijd er leuk mee enzo en je gaat tanken.

Alleen de auto die je gekocht heb hoef je niet in missies te gebruiken.

In missies heb je altijd een andere auto tot je beschikking,die je dan voor een overval natuurlijk wel even vol moet gooien!

Wat vinden jullie ervan of hebben jullie nog meer leuke ideeën..

net als in maffia 2 :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen of zelfs moeten tanken wil ik al jaren in een GTA zien. Ergens midden in de woestijn stil komen te staan omdat je te gierig was om benzine te kopen of zelfs te stelen hoort er ook gewoon bij. Lijkt me ook leuk dat je tank lek geschoten kan worden en dat je benzine sneller kwijt raakt en een spoor achterlaat waar andere auto's over slippen of in brand gezet kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit hier inderdaad ook al wat jaren op te wachten.. Vraag me alleen af wat voor een systeem het dan word. Ik zag al reacties: '100km op een tank is weinig' maar wie gaat er in totaal met één auto 300 kilometer door de map karren? Zal niet gebeuren, dat weet ik zeker :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, KaufmanCabs! :tu:

Rockstar Games heeft laten weten dat je je "eigen" auto dit keer niet meer kwijt kan raken in het spel. Als je je auto ergens in de game laat slingeren wordt deze naar een Inpound Lot gebracht. (weggesleept) Daar kan je je auto dan weer terughalen.

Ze gaan dus een grote stap verder vergeleken bij voorgaande delen waarin een auto pleite was ala je hem niet in je garage of op je parkeerplaats had staan. Deze nieuwe optie hebben ze ongetwijfeld toegevoegd om te voorkomen dat je je auto die je hebt opgeslagen, inclusief alle modificaties die je erop hebt aangebracht (en betaalt hebt!) kwijtraakt tijdens een missie, of bijvoorbeeld wanneer je gaat duiken.

De precieze uitwerking is niet bekend. Ik verwacht zoiets als wanneer je een auto in je garage of op je parkeerplaats hebt opgeslagen, deze als "van jou" wordt bestempeld en je die niet meer kwijtraakt. Wellicht zal een garage weer een maximum aan te stallen auto's kennen en kan je een auto "van jou" vervangen door een ander door een nieuwe gekochte of gejatte wagen op die plek op te slaan.

In de lijn van die gedachte kan de game dus prima bijhouden hoeveel km je in je "van jou"-auto's hebt afgelegd en zo ook bijhouden wanneer je tank dan leeg is. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerst, bedankt voor je verwelkoming :)

Ten tweede, klinkt leuk dat systeem, maar gebeurd dit nou voor iedere auto? Mij kennende pak ik een auto die in de volgende straat al weer op zijn kop ligt en dan weer een nieuwe, waarna ik opeens een snellere zie rijden en ik die pak en dan weer wissel naar een terreinwagen. Raakt je garage dan niet overvol ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al haha, dan begreep ik je dus verkeerd :) Maar klinkt wel interessant, i.p.v. maar 3 auto's voor je huis of in een garage naar zoveel mogelijk auto's die je op kan slaan :) Naja, zoveel mogelijk, zal niet oneindig zijn maar denk wel dat het een tijdje duurt voordat je het einde heb gehaald ;')

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet. Ik denk dan eerder dat wanneer je drie auto's bij je savehouse kan zetten bijvoorbeeld, en die opslaat, je alleen die drie terug kan halen. En wanneer je een van die drie die op de inpound lot staat dan vervangt door een andere auto bij je huissie op te slaan, degene die op de inpound lot staat komt te vervallen en dus niet meer teruggehaald kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het erin komt, wat me uiteraard een geweldige uitdaging vind, lijkt het me vrij onrealistisch dat de politie zonder benzine komt te zitten. Misschien als je al uren achterelkaar een achtervolgen hebt (maar dat lijkt me sterk), maar over het algemeen is de politie met zoiets toch wel voorbereid?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...