Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Zolang het maar niet irriteert en wel de moeilijkheid van het spel verhoogt. Een realistische toevoeging aan het spel is nooit verkeerd, mits het beter wordt uitgevoerd als in Maffia II. Iets specifieker? Reageren
Maarten11 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Lijkt mij leuk. Dat is iets wat ik sowieso nog miste in de gta serie. Net zoiets als in Mafia II. Reageren
AtomicDevil Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Hier word er tenminste redelijk normaal over gesproken, op andere forums is hier meteen keiharde ruzie om OT: Lijkt mij vet om te tanken geeft de economie en de game veel meer diversiteit. Maar mocht het er niet in zitten, kijk dan een gamemodder even lief aan om er even een mod over te maken Reageren
ShootDaan Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 En waarschijnlijk heeft de multiplayer trailer dit bevestigd, althans dat lijkt me van wel. In de trailer zie je de site Elitastravel waar een vliegtuig van 1.150.000 dollars te koop staat. Als je het stukje tekst leest wat erbij staat zie je de volgende zin: ''At current gas prices, you can fly a shamel coast to coast for just 50.000 dollars.'' Zou dat dus betekenen dat je daadwerkelijk moet tanken? Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Dat zou best wel vet zijn. Dan zou je ook wel eens kiezen voor 'de gewone' auto's die niet zo veel verbruiken! Reageren
ShootDaan Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik denk dus wel dat dit er in zit, en dat lijkt me dus wel behoorlijk vet. Hopelijk kun je dan ook wat liters benzine ofzo inslaan in je garage, zodat je wagen altijd goed vol zit. Reageren
Faenty. Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Erm nee, Leslie Benzet (dont correct my spelling) heeft in een cvg interview duidelijk geïmpliceerd dat dit er niet in it. Die websites zijn altijd een beetje 'nep' om het, de website, realistischer te maken. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Ow dat is best jammer. Maar het zal waarschijnlijk veel irritatie momentjes voorkomen Reageren
WilsKracht Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Erm nee, Leslie Benzet (dont correct my spelling) heeft in een cvg interview duidelijk geïmpliceerd dat dit er niet in it. Die websites zijn altijd een beetje 'nep' om het, de website, realistischer te maken. klopt dat heb ik ook gelezen ze hebben er wel over nagedacht dus wie weet mischien later met een soort patch ofzo maar voorlopig nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.