Jump to content

Kunnen tanken bij benzinepomp

Recommended Posts

Geplaatst:

Zolang het maar niet irriteert en wel de moeilijkheid van het spel verhoogt.

Een realistische toevoeging aan het spel is nooit verkeerd, mits het beter wordt uitgevoerd als in Maffia II.

Iets specifieker?
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jacky-2007

8

• Nissan

5

• KaufmanCabs

4

• Phoenyxar

3

Geplaatst:

Hier word er tenminste redelijk normaal over gesproken, op andere forums is hier meteen keiharde ruzie om

OT: Lijkt mij vet om te tanken geeft de economie en de game veel meer diversiteit.

Maar mocht het er niet in zitten, kijk dan een gamemodder even lief aan om er even een mod over te maken :puh:

Geplaatst:

En waarschijnlijk heeft de multiplayer trailer dit bevestigd, althans dat lijkt me van wel. In de trailer zie je de site Elitastravel waar een vliegtuig van 1.150.000 dollars te koop staat. Als je het stukje tekst leest wat erbij staat zie je de volgende zin: ''At current gas prices, you can fly a shamel coast to coast for just 50.000 dollars.'' Zou dat dus betekenen dat je daadwerkelijk moet tanken?

Geplaatst:

Dat zou best wel vet zijn. Dan zou je ook wel eens kiezen voor 'de gewone' auto's die niet zo veel verbruiken!

Geplaatst:

Ik denk dus wel dat dit er in zit, en dat lijkt me dus wel behoorlijk vet. Hopelijk kun je dan ook wat liters benzine ofzo inslaan in je garage, zodat je wagen altijd goed vol zit.

Geplaatst:

Erm nee, Leslie Benzet (dont correct my spelling) heeft in een cvg interview duidelijk geïmpliceerd dat dit er niet in it. Die websites zijn altijd een beetje 'nep' om het, de website, realistischer te maken.

Geplaatst:
Erm nee, Leslie Benzet (dont correct my spelling) heeft in een cvg interview duidelijk geïmpliceerd dat dit er niet in it. Die websites zijn altijd een beetje 'nep' om het, de website, realistischer te maken.

klopt dat heb ik ook gelezen

ze hebben er wel over nagedacht

dus wie weet mischien later met een soort patch ofzo maar voorlopig nog niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...