Jump to content

GTA V Geeft je een vakantie gevoel.


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Dat had ik heel sterk bij Vice City door het kleurgebruik. In TBOGT zat dit ook wel aardig, en ik verwacht op de stranden van Los Santos ook die vibe te krijgen. Ja, wel het beste te omschrijven met "vakantiegevoel", maar net niet helemaal. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ben het hiermee eens. Had bij de eerste trailer al een beetje dat gevoel. Lijkt me heerlijk om lekker de bergen in te trekken met de auto en even van de drukte in de stad verlost te zijn. Zou leuk zijn als er ook een soort camping is. Dat je daar een paar dagen kunt verblijven ofzo. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een blokhutje bovenop mount Chilliad. :puh: Maar ik geloof wel dat je dan vanaf je waggie nog een stuk moet waggelen voor je er bent. :D

Ik ga zelf vaak op vakantie naar de bergen, dus dit is voor mij het ultieme vakantiegevoel. Strand heb je in Nederland nog wel, bergen niet. Wanneer ik de Mount Chilliad op kan doe ik het als één van de eerste uitstapjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nee. De omgeving is toch wel mooi, maar ik ga niet naar Amerika vliegen om een bankoverval te plegen XD..

Nee hoor, het is wel veel mooier dan de SA omgeving, wat eigenlijk al een vakantie gevoel opwekte..

Link to comment
Delen op andere websites

elke gta hebben mij een vakantie gevoel gegeven want je bent toch in een andere wereld.

Dan de Aarde xD als jij zegt midden in de winter het is full sunny in SA dan kan je dat zeg je in de zomer het sneeuwt in GTA dan kan het dus ja gta V geeft mij zeker een vakantie gevoel

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V lijkt inderdaad wel een eigen uniek sfeertje uit te stralen, hoewel ik het persoonlijk niet meteen link met een vakantie gevoel. GTA Vice City gaf me veeleer dat gevoel, en dat is wat mij betreft tot op heden nog steeds de GTA met de beste sfeer. Als GTA V met een dergelijke sfeer komt aanzetten, dan wordt dit ongetwijfeld een hele bijzondere game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopte stiekem dat ik naar Vice City kon om daar ook te relaxen in GTA V, maar toen ik dat hoorde dat het niet zou gaan vond ik dat best wel jammer. Ik denk dat Los Santos mij persoonlijk in de wijken van de stranden, en de promenades me wel een vakantiegevoel zullen geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...