Jump to content

GTA V Geeft je een vakantie gevoel.


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

De meeste gta's gaven mij wel een soort van vakantiegevoel.

Behalve gtaIV

Ja, dat heb ik ook. Bij Vice City en San Andreas had ik ook dat gevoel, maar bij IV viel dat tegen vond ik. Stond natuurlijk tegenover dat IV wel veel gedetailleerder en realistischer was.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste gta's gaven mij wel een soort van vakantiegevoel.

Behalve gtaIV

Ja, dat heb ik ook. Bij Vice City en San Andreas had ik ook dat gevoel, maar bij IV viel dat tegen vond ik. Stond natuurlijk tegenover dat IV wel veel gedetailleerder en realistischer was.

Alqonquin, heeft paar leuke nachtclubs in The ballad of Gay Tony. Clubs zoals Bahama Mamas vond ik wel zo'n sfeer, maar dat komt omdat Niko een heel verhaal en sfeer meekreeg, en niet dat hij kwam en alles was perfect met het land. Vice City had palmbomen, stranden omdat het op Maimi was gericht, niet naar een grote versie van New York

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk als je op het strand bent en je kan op een jetski dat het best even een lekker vakantie gevoel kan geven!

Lekker kijkend naar de zee of liggen op een bedje op het strand met een cocktail in je hand..

Als dat allemaal kan gaat dat zeker komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik nu echt een leuk topic .En inderdaad maak ik 17-09-2013 een grote vakantie trip naar Los Santos en wat zal ik daar pret hebben . Ben 50 jaar en misschien een van de weinigen op mijn leeftijd die zooooo erg uitkijk naar Grand Theft Auto V en heb zelfs vorige week speciaal voor GTA V een Xbox 360 Slim 250GB gekocht ( is geen flauwekul ) . Dus ben ik wel een GTA fan toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...