Bassieboy35 Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Gisteren zat ik op steam te kijken naar wat leuke spelletjes. Toevallig was het Quakecon pack in de aanbieding, niet dat ik daar interesse in had, maar toen kwam ik een oud spel tegen, Commander Keen (1990). Dit spel heb ik weet niet hoeveel gespeeld toen ik klein was en we nog diskettes in de computer moesten stoppen. Vanwege de goede tijden heb ik het toch maar weer gekocht. Ook Prince of Persia 2 (1994) ben ik weer tegen gekomen. Welke oldschool spellen heb jij vroeger gespeeld/speel je ze nog? Reageren
myron.b Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik heb vroeger heel veel Mario Bros spellen gespeeld. Dat waren leuke spellen. Reageren
mekane Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Age of empires II t/m III speel ik nog tegenwoordig Rollercoaster tycoon 1 t/m 3 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 (bewerkt) Mijn oom had vroeger zo'n NES (Nintendo Entertainment System) met flink wat van zulke oldschool games als Super Marioworld, Mario Bros, Robocop, Tetris, Pacman en nog wel veel meer. Ik en mijn zus hebben er echt veel lol aan beleefd. Bewerkt: 3 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 (bewerkt) Age of empires II t/m III speel ik nog tegenwoordig Rollercoaster tycoon 1 t/m 3 Ik wou bijna reageren met dat Age Of Empires III niet oldschool is, maar als 8 jaar oud spel mag je het wel zo noemen. Vet dat dat soort spellen in mijn ogen tijdloos blijven. Ook Age Of Mythology en een spel waarvan ik de naam even vergeten ben kan ik eeuwig blijven spelen. (en GTA natuurlijk, laten we dat niet vergeten!) Bewerkt: 3 augustus 2013 door Cabyon Reageren
Svenie Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Hangt ervan af wat je onder 'oldschool games' verstaat. Ik speel nog regelmatig de Classic view GTA's, met GTA 2 voorop. Daarnaast speelde ik tot voor kort ook nog bijna wekelijks Age of Empires 2 en uitbreiding The Conquerors, iets wat ik door de aankoop van AOE II: HD nu niet meer doe. Day of Defeat, Counter strike 1.6 en Half Life, allemaal games die ik van tijd tot tijd nog eens opstart. Aangezien graphics voor mij van weinig belang zijn, kan ik mij meer dan prima vermaken met deze games. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik heb Super Mario Bros 1, 2 en 3 op de Wii, en die wil ik incidenteel nog wel eens spelen. Echt briljant in hun eenvoud. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik heb Pokémon Red een maand geleden nog eens helemaal uitgespeeld. Dat brengt zoveel herinneringen uit m'n kindertijd terug en daarnaast is het ook leuk om dingen te ontdekken die je toen niet verstond. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Net nog even met mijn Atari 2600 gespeeld zegt genoeg ? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Pokemon is echt leuk. Mijn buurjongetje speelt het. En alsdie niet verder komt moet ik hem helpen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik speel nog wel eens Double Dragon II op de NES. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Doom FTW En natuurlijk ook de klassieker Wolfenstein 3D. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik heb laatst RCT1 weer eens opgestart. Tevens heb ik wat oude GBA spelletjes op m'n pa's Android tablet gezet... Pokemon, Legend of Zelda, GTA Advance etc. Verder ben ik ook verslaafd aan OpenTTD op de Android tablet, de gratis en open source versie van Transport Tycoon uit de jaren '90. Reageren
Sublime Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Oeh ik heel veel RCT2 gespeeld, ik vond in de UK spelen altijd het leukste. Soms doe ik nog wel een LAN potje AoM. Openttd is op zichzelf niet erg oldschool maar de graphics brengen idd herinneringen op door die transport tycoon engine ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.