Jump to content

Speel jij nog oldschool games?


Bassieboy35

Recommended Posts

Gisteren zat ik op steam te kijken naar wat leuke spelletjes. Toevallig was het Quakecon pack in de aanbieding, niet dat ik daar interesse in had, maar toen kwam ik een oud spel tegen, Commander Keen (1990).

Dit spel heb ik weet niet hoeveel gespeeld toen ik klein was en we nog diskettes in de computer moesten stoppen. Vanwege de goede tijden heb ik het toch maar weer gekocht. Ook Prince of Persia 2 (1994) ben ik weer tegen gekomen.

Welke oldschool spellen heb jij vroeger gespeeld/speel je ze nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn oom had vroeger zo'n NES (Nintendo Entertainment System) met flink wat van zulke oldschool games als Super Marioworld, Mario Bros, Robocop, Tetris, Pacman en nog wel veel meer. Ik en mijn zus hebben er echt veel lol aan beleefd.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Age of empires II t/m III speel ik nog tegenwoordig Rollercoaster tycoon 1 t/m 3

Ik wou bijna reageren met dat Age Of Empires III niet oldschool is, maar als 8 jaar oud spel mag je het wel zo noemen. Vet dat dat soort spellen in mijn ogen tijdloos blijven. Ook Age Of Mythology en een spel waarvan ik de naam even vergeten ben kan ik eeuwig blijven spelen. :puh: (en GTA natuurlijk, laten we dat niet vergeten!)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Hangt ervan af wat je onder 'oldschool games' verstaat. Ik speel nog regelmatig de Classic view GTA's, met GTA 2 voorop. Daarnaast speelde ik tot voor kort ook nog bijna wekelijks Age of Empires 2 en uitbreiding The Conquerors, iets wat ik door de aankoop van AOE II: HD nu niet meer doe. Day of Defeat, Counter strike 1.6 en Half Life, allemaal games die ik van tijd tot tijd nog eens opstart. Aangezien graphics voor mij van weinig belang zijn, kan ik mij meer dan prima vermaken met deze games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst RCT1 weer eens opgestart. Tevens heb ik wat oude GBA spelletjes op m'n pa's Android tablet gezet... Pokemon, Legend of Zelda, GTA Advance etc. Verder ben ik ook verslaafd aan OpenTTD op de Android tablet, de gratis en open source versie van Transport Tycoon uit de jaren '90. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Oeh ik heel veel RCT2 gespeeld, ik vond in de UK spelen altijd het leukste. Soms doe ik nog wel een LAN potje AoM. Openttd is op zichzelf niet erg oldschool maar de graphics brengen idd herinneringen op door die transport tycoon engine ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...