bcd_spirit Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 ik heb een heleboel nieuwe mods van auto's, moto's en vliegtuigen o.a. de nissan skyline met neon, yamaha y660r quad, farrari 360 spider, de airwolf, honda S2K, porche en nog vele andere en tot jullie verbazing zelf nog een gewone fiets :lol: heb er wel wat werk van gemaakt maar nu alleen nog een site vinden waar ik ze op kan plaatsen ! en laat me dan weten waar ik ze kan plaatsen grtzz Randy :ph34r: Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 GTAgames.nl. Daar kun je ze plaatsen! Reageren
Marius Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 Uhh toch wel van jezelf he, want als het mods zijn van andere sites dan plaatsen wij ze niet want wij houden ons aan de rechten van andere sites. Dus als je ze zelf gemaakt heb of je hebt toestemming om ze op een onze site te laten plaatsen dan kan je ze naar ons toe sturen. Reageren
Le Freak Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 Je kunt alles opsturen naar ons! Dan komt het direct op GTAgames.nl, en is door iedereen te downloaden. Stuur een PM naar me met je email adres voor meer info. Mits je alles zelf gemaakt hebt inderdaad. Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 neej die heeft hij van een andere site af...ik heb die ook allemaal...en die fiets heeft hij van die GTA SA mod..hij stunt wel goed..misschien kun je die we wel los opzetten Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 neej die heeft hij van een andere site af...ik heb die ook allemaal...en die fiets heeft hij van die GTA SA mod..hij stunt wel goed..misschien kun je die we wel los opzetten Uh.. Dat kan je nooit weten. Er kunnen wel meer mensen zijn die zo'n fiets hebben gemaakt. We hopen natuurlijk wel dat hij ze zelf heeft gemaakt. :rolleyes: Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 jah dat kan altijd maar de nissan skyline met neon, yamaha y660r quad, farrari 360 spider, de airwolf, honda S2K, porche heeft hij toch van een site afgehaald..ik kan je zo de URL geven Ik heb ze zelf ook Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 Misschien heeft hij ze wel op die site gezet. Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 bij de nissan skyline: Author: Codemasters (Converted: Salty) (More By Author) En bij Ferrari 360 syder Author: JK (More By Author) Reageren
bcd_spirit Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 Maar die mods van die site zijn uitermate slecht!!!!!!!!! door die mods loopt je gta vc vast !!!!!!!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 Maar die mods van die site zijn uitermate slecht!!!!!!!!! door die mods loopt je gta vc vast !!!!!!!!! Dus je beweert dat je ze zelf niet hebt gemaakt? Jammer! Anders konden we ze op GTAgames.nl zetten. Reageren
a-SlayerIQ Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 loopt vc ook vast als je te veel mods hebt Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 Nee. Maar je Vice City wordt trager (als je een slome computer hebt) Mods zijn groter dan de normale bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.