joeyvermue_91 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 hallo, ik heb laatst een gta sa 100 % save gedownload van www.gtagames.nl, die moest je volgens de uitleg: eerst op een speciale usb stick (de max drive of X-port), dan moest je die stick in de de usb port van je ps2 doen. en een een of andere cd hebben ( <_< ) namelijk een ARmax cd... waar kan je die kopen of bestelen? en zo ik het hier heb uitgelegd klopt het dan? alvast heeeel erg bedankt als jullie zouden reageren op deze oproep groetjes, joeyvermue_91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 hallo,ik heb laatst een gta sa 100 % save gedownload van www.gtagames.nl, die moest je volgens de uitleg: eerst op een speciale usb stick (de max drive of X-port), dan moest je die stick in de de usb port van je ps2 doen. en een een of andere cd hebben ( <_< ) namelijk een ARmax cd... waar kan je die kopen of bestelen? en zo ik het hier heb uitgelegd klopt het dan? alvast heeeel erg bedankt als jullie zouden reageren op deze oproep groetjes, joeyvermue_91 Gebruik de Zoekfunctie... of kijk in andere speciaal daarvoor gemaakte Topics Daar staat alles in.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.