DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 oke vind het best jammer dat ik geen gta iv kan doen op de pc want dan kan je geen trainers installeren Reageren
Sublime Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 oke vind het best jammer dat ik geen gta iv kan doen op de pc want dan kan je geen trainers installeren En je moet jaarlijks betalen voor een online abbonoment op de xbox360, maar dat is het ook zeker wel waard voor alle services. Als je in de toekomst van plan bent om een PC te kopen, post dan nogmaals. Je kan meestal binnen een half jaar al een betere samengestelde PC krijgen voor je geld. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 oke ik ben 12 kan ik dan in de vakantie's een klein baantje beginnen waar ik wat geld voor krijg Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 maar je bent zoals je zegt 12 dan krijg je misgien 1,50 per uur Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 oke voor wat dan ik wil een baantje in de vakantie's Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) Als je zo even een Xbox 360 kunt wegtikken, kun je net zo goed voor de PS3 gaan (even duur). Daar zit ook een abonnement bij, maar dat is niet verplicht voor online spelen, wat bij de Xbox dus wel zo is. Online op de PS3 is dus gratis, en je bent niet verplicht te betalen voor een abonnement. En aangezien deze generatie consoles aan zijn einde is, zou ik er niet heel veel geld meer aan uitgeven. Of je moet nog ooit een Xbox One willen kopen, dan kun je inderdaad beter voor de Xbox 360 gaan, want dan heb je al vast een abonnement. En over dat baantje: Probeer bij buren langs te gaan; vraag of je (tegen betaling) iets voor ze kan doen, zoals gras maaien Voor 12-jarigen zijn dacht ik niet echt baantjes, wettelijk mag je namelijk nog niet aan het werk... Bewerkt: 14 augustus 2013 door _Night-Men_ Reageren
Sublime Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Stel je wil de XBOX slim 250GB (aangezien je nog een beetje wil gamen), dat kost ongeveer 200 euro. Hiernaast wil je natuurlijk ook nog een game spelen, en de nieuwere games zijn er meestal voor 60 euro. Als je voor 1,50 gaat werken moet je maar 173 uur werken. In een normale werkweek maakt een normaal persoon 40 uur, maar stel dat je nou 7 dagen per week 10 uur per dag werkt: Dan hoef je maar 17 dagen achter elkaar te werken! Als je dat overleeft dan ... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) ja doe ik toch iets nuttigs EDIT gelief iemadn hier effe een slotjeop doen Bewerkt: 20 oktober 2013 door IamCrazyBrian Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 29 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Ik wil alsnog een gamepc Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Waarom post je niet door in je ander recent topic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.