3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Hey iedereen, Vandaag heb ik eens iets nieuws geprobeerd, idpv altijd signatures te maken, heb ik eens een écht fotomanipulatie proberen te maken. Eigenlijk is dit mijn eerste echte 'large project', dus het is nog lang niet perfect, maar ik wilde het toch al eens met jullie delen. Ik hoor erg graag wat jullie ervan denken! Paradise Reageren
Michael Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 (bewerkt) Ik vind het nieuw, maar ook toch weer dat ik je kunsten kan zien in je poster. Ik ben trouwens hier wel heel erg fan van, omdat ik het gewoon leuk vind. Ik moet er wel aanwennen dat je een nieuwe richting neemt. Maar dat doet toch iedereen vaak genoeg? 9,8/10 Bewerkt: 5 augustus 2013 door Extreem Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik vind het wel een vet project. Alleen snap ik niet waaro m je linksboven je naam erin duwt, dat voegt in mijn ogen echt helemaal niks toe aan je werkjes. Maar de achtergrond is goed en het Atomium is mooi op het eilandje in de lucht gephotoshopt. Als ik eerlijk mag zijn zou ik wel voor die tak die naar beneden uitsteekt een ander soort boom (of tak, whatever) kiezen, want nu lijkt het net alsof het uit het niets komt. En ik zou het geheel er iets ruimte-achtiger laten uitzien. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik vind het nieuw, maar ook toch weer dat ik je kunsten kan zien in je poster. Ik ben trouwens hier wel heel erg fan van, omdat ik het gewoon leuk vind. Ik moet er wel aanwennen dat je een nieuwe richting neemt. Maar dat toch iedereen vaak genoeg? 9,8/10 Bedankt voor je positieve commentaar, Extreem! Ik vind het wel een vet project. Alleen snap ik niet waaro m je linksboven je naam erin duwt, dat voegt in mijn ogen echt helemaal niks toe aan je werkjes. Maar de achtergrond is goed en het Atomium is mooi op het eilandje in de lucht gephotoshopt. Als ik eerlijk mag zijn zou ik wel voor die tak die naar beneden uitsteekt een ander soort boom (of tak, whatever) kiezen, want nu lijkt het net alsof het uit het niets komt. En ik zou het geheel er iets ruimte-achtiger laten uitzien. Dat is gewoon mijn hadtekening, maar misschien zou ik hem er inderdaad eens wat subtieler in moeten verwerken. Ik zal eens kijken wat ik met je ideeën kan doen, Cabyon! Reageren
Rutger. Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Echt een goed idee om te doen! Afgezien van Cabyons tips en suggesties heb ik een klein kritiekpuntje: de reflectie in de atomen van het Atomium. Wellicht kan je deze wegpoetsen? Lijkt me echter een lastig klusje. Keep up the good work en houd ons op de hoogte van nieuwe versies Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Graded A for Awesome. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Bedankt voor jullie commentaar! @ZaroX, ik heb inderdaad geen idee hoe ik daar aan moet beginnen, maar ik zal er eens wat mee proberen knoeien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.