GTAKevin023 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 (bewerkt) Hey, Ik weet niet of dit bekend is maar ik heb wat gegooglet en ik heb wat namen gevonden die misschien wel de stemmen hebben ingesproken. Als het goed is wisten we al een beetje dat de stem van Michael is ingesproken door Ned Luke. Maar dit heb ik gevonden. Jonah Hill - James (Zoon van Michael) http://www.youtube.com/watch?v=GX3q0q0hYog Steve Ogg - Trevor Shawn Fonteno - Franklin Ik weet alleen niet of dit voor jullie al bekend was. Bewerkt: 5 augustus 2013 door GTAKevin023 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Niet voor mij. Maar alle drie de acteurs vertonen alleszins wel visuele gelijkenissen met de IG characters, dus dat maakt het voor mij des te geloofwaardiger. Zeker als je weet dat in ze in La Noir bij de characters de stemmen en de gezichten van de acteurs gebruikt hebben. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Jonah Hill is Jimmy niet denk ik, zag laatst een betere kanshebber, naam vergeten. Rest wist ik al, vooral die van Franklin is zeer treffend! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Jonah Hill is Jimmy niet denk ik, zag laatst een betere kanshebber, naam vergeten. Rest wist ik al, vooral die van Franklin is zeer treffend! Maar als je op google zoekt naar Jonah Hill in gta V krijg je veel bronnen dat hij de stem van James inspreekt. En hij moet ook een beetje een puberstem gebruiken voor James. Ik vindt hem namelijk best wel erop lijken terwijl hij hier gewoon normaal praat, en niet als puber. Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 Dat Ned Luke, Shawn Fonteno en Steve Ogg er mogelijk in zitten, is geen nieuws voor mij. Dit heb ik op enkele nadere forums en websites gelezen. Die voor James wist ik nog niet. Zijn stem klinkt er wel naar, voor de weinige dingen die we hem hebben horen zeggen in de trailers. Ik vind echter nog steeds niet dat Steve Ogg's stem op Trevor lijkt, hij moet zijn stem toch sterk moeten vervormen om de rol van Trevor in te spreken imo. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Ik vind echter nog steeds niet dat Steve Ogg's stem op Trevor lijkt, hij moet zijn stem toch sterk moeten vervormen om de rol van Trevor in te spreken imo. Zoek maar op google man, meerdere websites zeggen dat Steve Ogg de stem van Trevor in spreekt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 (bewerkt) Als ik straks op internet zet: 'Gerard Joling heeft de stem van Amanda ingesproken in GTA V', en je wijzigt gauw even Jolings Wikipediapagina en IMDB, gelooft iedereen het, en iedereen neemt het over (nouja, iedereen, niet-Nederlandse media, die kennen hem vaak niet). Niet zomaar iets geloven tot Rockstar het gezegd heeft En daarnaast had Rockstar gezegd dat ze geen bekende mensen zouden vragen voor de stemmen. Jonah Hill is vrij bekend... En zijn stem matcht neit met die van James/Jimmy, vind ik. Danny Tamberelli matcht perfect; zelfde klank in de stem, en het hoofd is licht overgenomen Bron: http://www.behindgames.com/gtav-michael-s-son-james-voiced-by-danny-tamberelli/ Bewerkt: 6 augustus 2013 door _Night-Men_ Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Ja man, jij kan ook gelijk hebben. Reageren
Joriz Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Zoek maar op google man, meerdere websites zeggen dat Steve Ogg de stem van Trevor in spreekt. Dat meer websites elkaar napraten wil nog niet zeggen dat het betrouwbaar is. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot de echte cast over een paar weken bekend is. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Het maakt mij niet zoveel uit wie het inspreekt, als de stemmen maar enegzins overeenkomen met wat je van die persoon zou verwachten hou ze zouden spreken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.