Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Na een tijdje met m'n huidige signature te hebben rondgelopen vond ik het tijd voor een heel nieuwe. Type: Signature Stijl: iOS 7 Grootte: 500 × 150 px Voorbeeld: http://www.iclarified.com/images/news/31430/128167/128167.png Tekst: Grand Theft Auto TOM (kleur: wit, lettertype: Helvetica Neue LT Std Ultra Light) Rand: / Kleuren: N.v.t. Render (optioneel): / Extra (optioneel): / Wat ik daarnaast zou willen, is dat voor mijn naam mijn avatar gebruikt wordt. Maar dan niet als vierkant, maar als rondje (hierbij gaat het natuurlijk om de rand, dus dat de lelijke recht hoeken weg zijn). Graag ook centreren. Zowel de avatar als de tekst. Iemand die zich op wilt offeren voor mij?
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 (bewerkt) Ik kan wel wat proberen. Mocht iemand anders dit ook nog willen doen is het voor mij prima aangezien ik net pas terug aan de fotosoep ben.. EDIT: Lukt dus niet zo als ik gehoopt had, dus iemand anders kan helemaal overnemen xD Bewerkt: 6 augustus 2013 door TekaLoca
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Jij kan toch heel goed fotoshoppen?
3L1077 Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Ik wil wel iets proberen. Ik heb in de eerste gedaan wat je vroeg, gewoon cirkeltje, simplistisch, etc. In de tweede heb ik 'm wat meer iOs-achtig gemaakt. Ik kan 'm ook nog wat opfleuren met render, textures, etc, als je wilt, maar daarover stond niks in je aanvraag, dus hier heb je (mijn poging tot) je signature! Bewerkt: 7 augustus 2013 door 3L1077
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Op het eerste gezicht netjes gedaan. Maar een paar dingetjes: Één (en ik geef toe dat ik hier zelf nogal onduidelijk over ben geweest): de avatar moet links van mijn naam komen. De tekst moet dan in het midden gecentreerd worden. Hieronder een voorbeeld van wat ik precies bedoel: Twee: zou de tekst wat groter mogen? Drie: die statusbalk mag van mij weg. Het idee is leuk, maar ik heb het liever lekker 'clean'. Vier: is het mogelijk om de kwaliteit van de achtergrondafbeelding wat op te krikken? Hoeft natuurlijk geen HD te zijn, maar het kan toch duidelijk wel beter. En tot slot zou ik willen vragen of je die wijzigingen bij beide versies zou willen toepassen (de tweede versie, met het appicoon dan wel zonder het bolletje rechtsboven). Dan heb ik naderhand alsnog keus. Ik vind ze tenslotte eigenlijk beiden wel mooi. Laat maar weten of het niet teveel moeite is. Want ik weet dat het best veel puntjes zijn die ik graag verbeterd zie. Trouwens, als je daarnaast nog iets wil doen met die renders, textures enzovoorts vind ik dat natuurlijk prima, mits je die apart doet. Bewerkt: 7 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM
3L1077 Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Op het eerste gezicht netjes gedaan. Maar een paar dingetjes: Één (en ik geef toe dat ik hier zelf nogal onduidelijk over ben geweest): de avatar moet links van mijn naam komen. De tekst moet dan in het midden gecentreerd worden. Hieronder een voorbeeld van wat ik precies bedoel: Twee: zou de tekst wat groter mogen? Drie: die statusbalk mag van mij weg. Het idee is leuk, maar ik heb het liever lekker 'clean'. Vier: is het mogelijk om de kwaliteit van de achtergrondafbeelding wat op te krikken? Hoeft natuurlijk geen HD te zijn, maar het kan toch duidelijk wel beter. En tot slot zou ik willen vragen of je die wijzigingen bij beide versies zou willen toepassen (de tweede versie, met het appicoon dan wel zonder het bolletje rechtsboven). Dan heb ik naderhand alsnog keus. Ik vind ze tenslotte eigenlijk beiden wel mooi. Laat maar weten of het niet teveel moeite is. Want ik weet dat het best veel puntjes zijn die ik graag verbeterd zie. Trouwens, als je daarnaast nog iets wil doen met die renders, textures enzovoorts vind ik dat natuurlijk prima, mits je die apart doet. Eén, dat was ik eerst van plan, maar inderdaad, het was een beetje onduidelijk, toen je zei: "beide gecentreerd". Twee, de tekst wilde ik groter maken, maar paste er niet op, op de manier waarop ik het deed. (Onder en boven elkaar) Drie, Oké, geen probleem. Vier, ik heb hem expres wat vervaagd, om het iOs 7 thema te volgen, waarin er ook vervaagd werd. En oké, je zal vanavond of morgen nog een nieuwe versie zien! Wil je nu die cirkel, of dat app-icoontje? Bewerkt: 7 augustus 2013 door 3L1077
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Op het eerste gezicht netjes gedaan. Maar een paar dingetjes: Één (en ik geef toe dat ik hier zelf nogal onduidelijk over ben geweest): de avatar moet links van mijn naam komen. De tekst moet dan in het midden gecentreerd worden. Hieronder een voorbeeld van wat ik precies bedoel: Twee: zou de tekst wat groter mogen? Drie: die statusbalk mag van mij weg. Het idee is leuk, maar ik heb het liever lekker 'clean'. Vier: is het mogelijk om de kwaliteit van de achtergrondafbeelding wat op te krikken? Hoeft natuurlijk geen HD te zijn, maar het kan toch duidelijk wel beter. En tot slot zou ik willen vragen of je die wijzigingen bij beide versies zou willen toepassen (de tweede versie, met het appicoon dan wel zonder het bolletje rechtsboven). Dan heb ik naderhand alsnog keus. Ik vind ze tenslotte eigenlijk beiden wel mooi. Laat maar weten of het niet teveel moeite is. Want ik weet dat het best veel puntjes zijn die ik graag verbeterd zie. Trouwens, als je daarnaast nog iets wil doen met die renders, textures enzovoorts vind ik dat natuurlijk prima, mits je die apart doet. Eén, dat was ik eerst van plan, maar inderdaad, het was een beetje onduidelijk, toen je zei: "beide gecentreerd". Twee, de tekst wilde ik groter maken, maar paste er niet op, op de manier waarop ik het deed. (Onder en boven elkaar) Drie, Oké, geen probleem. Vier, ik heb hem expres wat vervaagd, om het iOs 7 thema te volgen, waarin er ook vervaagd werd. En oké, je zal vanavond of morgen nog een nieuwe versie zien! Wil je nu die cirkel, of dat app-icoontje? Als het niet teveel moeite is graag allebei. Trouwens, die vervaging waar je het over hebt worden 'blurred layers' genoemd. Tenminste, ik denk dat je dat bedoelt. In onderstaande afbeelding zie je hoe een blurred layer wordt toegepast bij het controlecentrum (een snelmenu binnen iOS 7). Da's toch wat anders dan wat jij hebt gedaan. :$ Bewerkt: 7 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM
3L1077 Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Oké, dan had ik het fout, doe ik het wel gewoon.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Dit topic mag worden gesloten, is inmiddels afgehandeld per PB.
Recommended Posts