Jump to content

Speciale skills

Speciale skills  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Ben jij van plan de speciale skills te gebruiken?

• Ja, vet cool
      10
    • Ja, enkel voor de fun, niet in missies
      10
    • Nee, te onrealistisch
      7
    • Skills?
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Net als in GTA San Andreas is het dus opnieuw mogelijk om verschillende skills, zoals Flying, Lung Capacity, Stamina,... te verbeteren. Elke protagonist heeft echter ook een eigen 'speciale skill'. We weten ondertussen dat Franklin de tijd kan vertragen wanneer hij aan het rijden is, dat Trevor dubbele schade kan aanrichten, terwijl hij zelf de helft minder schade ontvangt en dat Michael zijn eigen versie van bullet time heeft.

Zijn er mensen die net zoals ik weinig waarde aan deze skills hechten en niet van plan zijn om deze te gebruiken? Ik vind bovenstaande skills onrealistisch en tevens niet passend in een GTA-game. Ik heb de skills uiteraard nog niet live in actie gezien, maar ze geven mij wel al een soort van superheldengevoel. (de tijd kunnen vertragen, dubbele schade kunnen uitdelen) Op de een of andere manier zegt het mij allemaal weinig en zal het de game ook weer net iets eenvoudiger maken, ook al hebben deze skills een bepaalde periode nodig om terug op te laden. Zijn jullie van plan ten volle gebruik te maken van de speciale skills van Michael, Trevor en Franklin, of vinden jullie ze net als ik net iets te onrealistisch en dus niet passend in een GTA-game?

Geplaatst:

Ik denk dat ik ze ook wel in missies gebruik. Vond het in MP3 en RDR goed werken, dus waarom niet? Kan me wel voorstellen dat het niet echt bij een GTA past, ik denk dat ik ze pas gebruik als een missie écht niet lukt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De tijd vertragen ga ik wel eens gebruiken om te driften enzo misschien maar voor de rest niet echt.

Bewerkt: door ZeroJens
Geplaatst:

Ik vind ze net als jij onrealistisch en dus ook niet passend binnen GTA - het is eerder iets voor een wat minder serieuze game als Saints Row. Wat betreft moeilijkheidsgraad: dit kun je zo lastig maken als je wilt; als ik een lastige missie wil spelen, dan gebruik ik die skills wel niet. :)

Geplaatst:

Denk niet dat ik het snel zal gebruiken.. Maar of het realistisch is zullen we moeten afwachten. Het is namelijk best mogelijk dat snelheid minder wordt (lijkt ;)) als je beter bent in rijden. Schumacher zal bij 150 km/h heel stuk beter kunnen zien dan ik, beter anticiperen enz. Als dat goed wordt uitgewerkt, kan het nog best realistisch zijn. Als Trevor beter kan mikken, waardoor een kogel op een vervelendere plaats komt dan dat hij zelf geraakt wordt, kan dat ook nog best realistisch zijn. Allemaal afhankelijk van hoe Rockstar het in het spel heeft gezet. Ik zou het dan ook meer gebruiken als het realistisch is, zo niet dan is het in mijn ogen een soort cheaten en dat vind ik niet tof. :N

Geplaatst:

Ik zal ze wel gaan gebruiken, maar alleen voor de lol of om een erg moeilijk stuk voorbij te komen.

Geplaatst:

Het idee achter die speciale skills is natuurlijk het RPG-element. Elk individu heeft zijn eigen sterkstes en zwaktes, te vergelijken met de 3 hoofdpersonages uit IV. Ga ik de speciale skills gebruiken? Ik weet het niet, dat zal ik moeten afwachten. Wie weet is de game zo afgesteld dat je daadwerkelijk slim keuzes gaat moeten maken en dus afhankelijk bent van de juiste skill. Als dat niet zo is, laat ik ze lekker opzij liggen en gebruik ik ze enkel in mijn freeroam.

Geplaatst:

Ik kan ook niet stemmen nog. Ligt puur aan of het intuïtief wordt verwerkt in de game én wat menig ander hier aangeeft, of het wel realistisch aanvoelt. Ik vond bijvoorbeeld Dead Eye in RDR (vergelijkbaar met bullet time) best wel een gave toevoeging voor de standoffs, maar daarbuiten heb ik het niet gebruikt.

Geplaatst:

Ik vind het lastig, ik heb nog geen idee. Ik speel nu weer RDR en daar gebruik ik dead eye best vaak. Als er zo'n zelfde situatie zal voordoen in GTA V, dan slaand op één van de skills van de hoofdpersonen, dan heb ik er geen probleem mee om het te gebruiken. Het onrealistische gevoel snap ik dat jullie dat hebben, maar ik denk dat Rockstar het toch wel goed uitwerkt. En zo niet, dan doe je het lekker niet en is het weer wat moeilijker, is ook leuk :puh:

Geplaatst:

Wanneer ik het spel in handen krijg dan ga ik hoogstwaarschijnlijk het alleen gebruiken puur voor de fun. Dus proberen het niet te gebruiken in missies. Ik ben eerder een roleplay type, niet dat ik alles tot in de puntjes realistisch doe maar onnozelheden laat ik liever zo veel mogelijk achterwegen.

Geplaatst:

Ik zal ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan gebruiken. Ik vind het leuk om gewoon lekker te knallen zonder al die toeters en bellen. In RDR gebruikte ik ook nooit Dead Eye tenzij dat moest.

Geplaatst:

Vooralsnog ben ik voor. Ik ben erg benieuwd hoe het met die speciale skills ingame is en ik hoop stiekem ook dat ze ergens een missie tussenplakken waarin je daadwerkelijk die skills moet gaan gebruiken. :puh:

Geplaatst:

Michael z'n bullet time, misschien, Franklin, géén idee, ik denk dat ik vast wel zoals elke GTA kan rijden zonder slow-motion.

Alleen Trevor lijkt me wel vrij overpowered met z'n Frenzygedoe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...