Foreigner97 Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Maar goed dat ik het forum toch enigzins in de gaten houd.. Met dit trage internet zit het quoten van een post er niet in, dus dan houden we het maar bij een simpele felicitatie van mijn kant. Gefeliciteerd met je pips, Dutchy, dat er nog velen mogen volgen! Bewerkt: 7 augustus 2013 door Foreigner97 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Bij deze wil ik ook van de gelegenheid gebruik maken om @NandroDavids te bedanken voor zijn hulp in mijn allereerste topic. Zonder hem... Was het forum een spammer armer geweest. You're all very welcome Gefeliciteerd Jet! Reageren
Basssss Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Gefeliciteerd. Postcount resetje doen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 e-penis In het geval van SpamSlet10000 zou ik het niet over de e-penis willen hebben. Ik presenteer u, de e-boobies! SpamSlet, blijf lekker spammen, je bent lekker bezig Verder wil ik graag Phoenyxar bedanken, maar dat is een inside-dingetje. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Zo... Dat zijn aardig wat pips. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Jet. Op naar de 20000 berichten zou ik zeggen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 De hoeveelheid jaren, posts, acties of wat dan ook doet mij persoonlijk niet heel erg veel. Wat ik je wel graag wil meegeven is dat je zo vooral moet doorgaan. Niet per se het volgooien van het forum, maar ook gewoon de kleine dingetjes die je daarnaast doet. Gesprekken, grapjes, helpen waar nodig is en waar kan en altijd oprecht. Dat zijn de dingetjes waar je naar mijn mening dit topic meer aan hebt verdiend. Ik zeg: Hou vol. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Dutchy haar e-boobs zijn op de siliconentour zo te zien? Gefeliciteerd.. Reageren
Michael Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 De hoeveelheid jaren, posts, acties of wat dan ook doet mij persoonlijk niet heel erg veel. Wat ik je wel graag wil meegeven is dat je zo vooral moet doorgaan. Niet per se het volgooien van het forum, maar ook gewoon de kleine dingetjes die je daarnaast doet. Gesprekken, grapjes, helpen waar nodig is en waar kan en altijd oprecht. Dat zijn de dingetjes waar je naar mijn mening dit topic meer aan hebt verdiend. Ik zeg: Hou vol. Fiegel komt op het forum en hij geeft meteen goed advies Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Hij is oud maar blijft goud Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Over de 1100 pbs in mijn inbox en ik heb gewoon maar 2 pms van Jet van vroeger waar ik totaal niks kan afleiden tot iets van een memorable post van haar. Maar gefeliciteerd! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Duuuh, alsof wij via PM contact hadden... Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 De bips blijven precies afnemen, haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.