Dippie Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) Hallo GTAForum-leden en voetbalvrienden, Nadat de eerste ronde van de Eredivisie is gespeeld, leek het me leuk om met jullie de Eredivisie te voorspellen. De eerste ronde kende een paar verrassende wedstrijden; PEC Zwolle wist thuis te winnen van Feyenoord, en de promovendi SC Cambuur en Go Ahead Eagles wisten sterk gelijk te spelen tegen respectievelijk NAC en FC Utrecht. PSV had het moeilijk in Den Haag en Heerenveen wist met fris voetbal te winnen van AZ. Een mooie start van een spannend Eredivisie-seizoen. Hoe gaat het spel in z'n werk? Ik zal elke maandag (deze week uitgezonderd) de wedstrijden voor de aankomende ronde plaatsen. Jouw voorspelling moet 1 kwartier voor de eerste wedstrijd binnen zijn. Stuur je het een half uur te laat in, dan zullen alleen de punten van de wedstrijd op de volgende dag(en) worden meegerekend. Ook geld hier dat de voorspelling 1 kwartier voor de eerste wedstrijd moet worden opgestuurd. Een voorbeeld De eerste wedstrijd is op vrijdagavond om 20:00. Stuur je je voorspelling om 20:05 in, dan kan ik deze wedstrijd (en de eventuele andere wedstrijden op die vrijdag) niet meerekenen, maar wél de wedstrijden van zaterdag en zondag. Stuur je je voorspelling op zaterdag om 20:00 in, waar de eerste wedstrijd van die dag om 18:45 begint, dan tel ik alleen de wedstrijden van zondag mee. Puntentelling De puntentelling zal als volgt zijn: Winnaar correct: 10 punten Aantal doelpunten thuisteam correct: 5 punten Aantal doelpunten uitteam correct: 5 punten Gelijkspel correct: 15 punten Complete uitslag correct: 20 punten Wie mag er mee doen? Iedereen mag aan Eredivisie voorspellen mee doen. Hoe stuur ik mijn voorspelling op? Je kunt je voorspelling, voor de deadline, opsturen door middel van een PB naar mij, met als titel: Eredivisie voorspellen ronde [nummer van ronde]. Bewerkt: 7 augustus 2013 door Dippie94
Dippie Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Eredivisie voorspellen Ronde 2 Vrijdag 09-08-2013 20:00 uur; Roda JC – SC Cambuur Zaterdag 10-08-2013 18:45 uur; Heracles – PEC Zwolle 19:45 uur; NAC – SC Heerenveen 19:45 uur; Go Ahead Eagles – ADO Den Haag 20:45 uur; PSV – NEC Zondag 11-08-2013 12:30 uur; Feyenoord – FC Twente 14:30 uur; AZ – Ajax 14:30 uur; FC Groningen – FC Utrecht 16:30 uur; RKC Waalwijk - Vitesse
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 >>> Door NandroDavids: Contest zonder toestemming. Voor nu: <<<
Recommended Posts