GTAfame Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 De titel zegt het al war zouden jullie nou leuk vinden wat je allemaal kon doen in gta v online! Misschien wel een aantal kraken gaan doen met vrienden voor geld? Of verwachten jullie iets heel anders? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Los Santos slopen met me vrienden. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik denk dat je auto kan rijden.. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Vliegtuigen vliegen. En dan andere mensen op de grond 'aanvliegen' Reageren
WilsKracht Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 ik hoop dat je net als in RDR met je crew overvallen kan plegen andere crews bestelen lijkt me awesome en natuurlijk racen wat ik in gta4 echt wreed vond om te doen cops&crooks maakt hopelijk een return en nog meer waar ik nu even niet op kan komen maar het gaat weer super worden Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik hoop vooral dat er een freemode in zit waarin je settings kan instellen als host vergelijkbaar met die van TBOGT TDM, met als belangrijksten: - teams kiezen/maken - blips op de map sturen (team, far, shooting, none) - gamertags en ingame blips boven speelbare personages uitzetten En ik hoop dat de preferences per speler naar de instellingen voor de host verhuizen. Van mij mag er zeker wel een RDR achtige freemode in zitten met allerlei gescripte zooi, maar het belangrijkste vind ik een lege freemode. Dan kan je tenminste je eigen spel bedenken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Niet veel nieuws ivm IV maar hopelijk een toch wat betere beveiliging tegen hackers - op de PC versie dan, wanneer het uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.