Jump to content

oysters en photo-ops

funkietom

Recommended Posts

Hallo,

ik ben bezig met het verzamelen van de oysters en photo-ops. Vreemd genoeg vind ik in beide gevallen nummer 50 niet. Ik heb de walkthrough al uitgebreid bekeken en weet waar ik moet zijn, maar desondanks kan ze niet vinden. Heeft iemand misschien nog een tip, want dit is behoorlijk frusterend.

Alvast bedankt!!! :ph34r:

Delen op andere websites

Dat probleem heb ik ook al met graffiti tags dat ik er een paar niet kan vinden :(

Edit: misschien een beetje overbodig om te zeggen, maar ik had dus de walktrough gebruikt voor het vinden.. maar dan nog kan ik ze niet lalemaal vinden.

Bewerkt: door Dennuzzz
Delen op andere websites

Had ik ook:

Druk de kaart af met de tags.

Wanneer je 1 van de tags vind doorschrap je het nummer. En kijk je op de site als het wel zeker die is.En controleer alles 2x.

Zo heb ik ze dan toch gevonden. ;)

Delen op andere websites

bij 50 van photoops moet je gewoon tussen de 2 gebouwen van onder naar boven foto´s maken :) .

en bij de oysters...Gewoon als je vanaf de weg naar dat gebouw kijkt het linkse water ingaan en dan dat een beetje onderzoeken ;) .

Delen op andere websites

die oysters zijn het makelijkst te vinde, kheb erges een kaarte gedownload waar de kaart van sa op staat met nummers waar de oysters hore te ligge, geen uitgebreide beschrijving ofzo, alhoewel dat tog nei nodig is, die dinge ligen tog altijd int water :D

Delen op andere websites

Misschien een beetje overbodig om te zeggen, maar onder de kaart op de walktrough staan alle nummers met een link naar een screen van de betreffende collectable. Het lijkt me dan vrijwel onmogelijk om er overheen te kijken.

Delen op andere websites

Hallo,

ik ben bezig met het verzamelen van de oysters en photo-ops. Vreemd genoeg vind ik in beide gevallen nummer 50 niet. Ik heb de walkthrough al uitgebreid bekeken en weet waar ik moet zijn, maar desondanks kan ze niet vinden. Heeft iemand misschien nog een tip, want dit is behoorlijk frusterend.

Alvast bedankt!!! :ph34r:

Een vriend van mij had dit probleem ook...

Hij heeft via de Walktrough egt ALLE Oysters verzameld maar er staat nog steeds dat hij er nog steeds mist :blink:

Misschien een Bug ofsow?

Delen op andere websites

Ik wil voorzichtig voorstellen om toch nog eens naar nr. 45 te kijken. Op de walkthrough-kaart is deze niet goed te zien. Hij zit namelijk helemaal rechtboven op het randje. Als je de oysters verzamelt alleen door de bolletjes op de kaart af te vinken, dan zul je hem zeker missen.

Delen op andere websites

Ik wil voorzichtig voorstellen om toch nog eens naar nr. 45 te kijken. Op de walkthrough-kaart is deze niet goed te zien. Hij zit namelijk helemaal rechtboven op het randje. Als je de oysters verzamelt alleen door de bolletjes op de kaart af te vinken, dan zul je hem zeker missen.

welke map?...want je heb verschillende mappen waar elke keer weer andere nummers bij een bepaalde plek, zoals bv: nummer 37 is op een andere kaart die ik gevonden had, nummer 159 :)

En nr 45 is op mijn kaart nr 50....hahaha :(

Dus wel makkelijk om te vermelden welke kaart iemand gebruikt :blink:

Ikzelf heb gelukkig 100% uitgespeeld maar had ook een probleem met oesters.....ik was er dus 1 vergeten....maar welke was dat?.....weer alles nagelopen natuurlijk en uiteindelijk wel gevonden :D

thanks big smoke......ikzelf heb het spel op ps2 al vanaf het begin en toen waren er nog niet veel kaarten zodat ik op verschillende sites de mappen heb verzameld. :(

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

welke map?...want je heb verschillende mappen waar elke keer weer andere nummers bij een bepaalde plek, zoals bv: nummer 37 is op een andere kaart die ik gevonden had, nummer 159 :)

En nr 45 is op mijn kaart nr 50....hahaha :(

Dus wel makkelijk om te vermelden welke kaart iemand gebruikt :blink:

Ikzelf heb gelukkig 100% uitgespeeld maar had ook een probleem met oesters.....ik was er dus 1 vergeten....maar welke was dat?.....weer alles nagelopen natuurlijk en uiteindelijk wel gevonden :D

Hij zegt toch: op de walktrough-kaart dan lijkt het me logisch dat hij de kaart bedoelt van de gtagames.nl WT ;) .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...