.Levi. Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Ingezonden signtature voor de Graphics League contest! Straalt het best op een donker achtergrond. Naar aanleiding van het onderstaande bericht van NandroDavids in het Graphics League topic tussen mij en -Matthijs: Beiden zien er schitterend uit hoor, tot in de details goed uitgewerkt, maar bij die van .Levi. roept de achtergrond wat op: ik heb het idee dat Gollum in een grot is, op de achtergrond lijken iets van bergen te staan, en met wat fantasie zie je zelfs wat opspattend water in die grot. Het is inderdaad een grot! Zie hier het origineel: Render door mij: (vrij om te gebruiken) Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 (bewerkt) Prachtig. Ik vind de combinatie heel mooi. Er komt en soort van mysterieuze sfeer die ik niet zo goed kan beschrijven. Dat groene effect maakt het helemaal af. Bewerkt: 9 augustus 2013 door Crazy-Ghost Reageren
Michael Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Toen ik dit zag dacht ik aan een ding, Sméagol en Lord of The Rings, wat ik nog eens moet uitkijken. Zeer mooi! Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Bedankt voor jullie reactie. Ben blij dat jullie het mooi vinden. Meer reacties zijn natuurlijk welkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.