Schaels Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 Hallo allen, Ik ga weer beginnen met het spelen van Liberty City Stories, en ik vroeg me af hoeveel voertuigen (dus niet welke) jullie in je garage's hebben staan. Natuurlijk, het spel zegt dat je maar een totaal van 6 kan in de 3 garages. Door de truc die iedereen wel kent kunnen er natuurlijk veel meer. Dus, post gerust hier hoeveel je per garage hebt (graag ook hoeveel in welke garage) zodat ik me daar een beetje naar toe kan werken. Dank, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2013 Eigenlijk plaats ik vrijwel niks in de garage's. Heb het niet zo op speciale voertuigen. Leuk om eens in te rijden, maar niet meer dan dat. Ik steel gewoon altijd een voertuig als ik naar buiten stap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schaels Geplaatst: 19 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Dat kan ook ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.