DarkViper_Brian Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Beste mensen ik wil gta sa car mods installeren moet ik dat met sami doen of wat anderd GR Brian Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Het kan met Sami, maar dat wordt vaak gezien als instabiel. Handmatig installeren is niet heel moeilijk en veel veiliger. Je kunt de volgende tutorial gebruiken voor het met de hand installeren: http://www.gtaforum.nl/topic/42234-saov-handleiding-voor-img-tool-20/ Maak altijd backups van de bestanden die je verandert, omdat het installeren fout kan gaan, de file corrupt kan zijn van je download of dat je de auto niet meer zo leuk vindt. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 (bewerkt) Indien dat programma niet op jou computer werkt (had ik met Windows 8 ) dan kun je Alcis IMG Editor proberen, deze werkt bij mij zonder problemen en is imo veel duidelijker. Linkje naar Alcis IMG Editor Bewerkt: 10 augustus 2013 door JaggysModz Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 hoe weet jij dat Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 hoe weet jij dat Hoe weet iemand wat? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 (bewerkt) zie reactie van JaggysModz ik heb een car spawner van dit forum gedownload gedaan wat er stond maar hij werkt niet (is een car spawner) EDIT die werkt nu wel maar ik krijg alleen motoren Bewerkt: 11 augustus 2013 door IamCrazyBrian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.