Jump to content

Do you want to change the color scheme to improve performance?


Crusher!!

Recommended Posts

HRVsT.png

Nee dat wil ik niet.

Vervolgens 10 min later komt die weer. Hoe zet ik dit uit? want het is schijt iritant om steeds uit je spel gegooid te worden om dat ding weg te klikken.

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Whoa, toen ik dit bij de "Nieuwe Topics" zag dacht ik dat het zo'n reclame post was... "Product: Crusher!!" :3

Kijk eens bij "How do I decide whether to change the color scheme to improve performance"? Ik heb deze al een hele tijd niet meer gehad, dus verder zal ik je ook niet kunnen helpen...

overigens, op welke druk jij? De middelste? of de onderste?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je dit permanent moet oplossen maar ik weet wel hoe je dat tijdelijke bericht kan uitzetten:

Je zegt dat je dit krijgt om de 10 minuten, dat komt omdat je schermbeveiliging op 10 minuten staat, zet dit uit of verhoog het om dit probleem op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je dit permanent moet oplossen maar ik weet wel hoe je dat tijdelijke bericht kan uitzetten:

Je zegt dat je dit krijgt om de 10 minuten, dat komt omdat je schermbeveiliging op 10 minuten staat, zet dit uit of verhoog het om dit probleem op te lossen.

Scherm beveiliging is uit. maar hat is niet exact 10 minuten. laat ik het zo zeggen: Het komt vaak.

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

oplossing,

1. installeer Linux Mint 14 op je computer,

2. Tief dat hele k*t windows eraf.

3. installeer wine.

4. en wollah je kan weer gamen

>>> Door Megadreams: En dit is dus niet hoe we hier op het forum omgaan met vragen.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Kinderachtige reactie :N

Ontopic:

Die melding die wordt weer gegeven wanneer de grafische buffer vol loopt, dit kan mogelijk komen door: Brakke videodriver (update je graphics driver en kijk of het wordt verholpen), of door een ander programma die de grafische buffer vol laat lopen. Het handigste is om eerst te kijken of het updaten van je grafische drivers helpt, helpt dat niet kijk of er programma's zijn die grafisch veel dingen uitvoeren, sluit deze en kijk of het daardoor komt.

Mocht je het niet kunnen vinden, en je ondervindt er ook geen hinder van, dan kan je die melding nog altijd uitschakelen door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Ga naar het start menu en type: onderhoudscentrum, start deze op.
  2. Aan de linkerkant druk je op de link: Instellingen voor onderhoudscentrum wijzigen.
  3. Onder de kop: onderhoudsberichten, vink je het vakje: "windows Probleemoplossing" uit.
  4. Klik op OK

Link to comment
Delen op andere websites

@ Njfokke: Als ik geintereseerd ben in een huge frame rate drop PM ik je!

Mocht je het niet kunnen vinden, en je ondervindt er ook geen hinder van, dan kan je die melding nog altijd uitschakelen door de volgende stappen te doorlopen:

Heb inderdaad niks kunnen vinden. Het vreemde is, ik heb dit sinds ik ben overgestapt van video kaart

2x XFX HD 5770 XXX (CrossFireX) naar een MSI GTX 770 2GB. Draai de nieuwste drivers (stable).

Edit: Solved. :klap:

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...