Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Zo, weer een graphics aanvraag van mij. Alleen gaat het dit keer om iets heel anders... Type: Achtergrond Stijl: Gradiënt Grootte: 960 × 640 px (resolutie iPhone 4 / 4S) Voorbeeld: http://oi42.tinypic.com/i2w028.jpg Tekst: - Rand: - Kleuren: Veel overlopende en opvallende kleuren, bijvoorbeeld blauw, paars, geel, rood enz. Render (optioneel): - Extra (optioneel): Het voorbeeldje dat ik erbij heb gedaan toont het achtergrondje dat ik op dit moment gebruik. De bedoeling is dat er veel opvallende kleuren in zitten die je ook in het 'dock' onderaan kunt zien. Het mag verder geheel volgens jouw idee zijn, zolang het voldoet aan bovengenoemde eisen.
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik zal voor je aan de slag gaan... Eigenlijk wil je dus hetzelfde stijltje als in het voorbeeld (dus wat blur-achtig), maar dan wat kleurrijker?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik zal voor je aan de slag gaan... Eigenlijk wil je dus hetzelfde stijltje als in het voorbeeld (dus wat blur-achtig), maar dan wat kleurrijker? Helemaal correct.
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Is dit een beetje wat je in gedachten had? Een alternatief: En nog eentje met hele vale/fletse kleuren in een grunge stijltje... Waarschijnlijk niet wat je zoekt, maar ik vond 't wel wat hebben.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) Bij nader inzien vind ik de eerste twee achtergrondjes erg leuk, maar er zijn twee dingetjes: Zou je die statusbalk weg kunnen halen? Want het lijkt nu best rommelig, omdat de icoontjes er dicht tegenaan staan. Daarnaast vroeg ik me af of je ook van beiden een versie zou willen maken met daarbij het dock weg, dus zodat het als achtergrond op het lockscreen gebruikt kan worden. Als het niet teveel moeite is natuurlijk. --- Het zijn trouwens echt prachtige werkjes geworden, moet ik zeggen. Jij hebt wat dat betreft veel talent. Bewerkt: 13 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM
Recommended Posts