Jump to content

Nieuwe Gta 5 details

Aelias

Recommended Posts

Sommige waren al bekend en andere lijken vrij logisch, maar het is plezant om eens te lezen :)

• Missies met Franklin draaien rond Gang Wars en racing.
  • De heists zijn geen onderdeel van het core gameplay verhaal.
  • Er zal DLC verschijnen, maar het is niet duidelijk wanneer.
  • Er zullen busroutes zijn.
  • Alle 'powers' van de personages kunnen geactiveerd worden met L3.
  • Foto's die je neemt kunnen geüpload worden naar de Social Club.
  • Volgens Rockstar is Franklin de enige die van look veranderd is tijdens de ontwikkeling.
  • Als je van plan bent een vliegtuig te stelen, dan doe je dat best met Trevor, aangezien hij de beste piloot is.
  • Franklin is dan weer de beste auto-bestuurder.

Bron: http://www.playstationpure.be/blog/item/13995/9-nieuwe-weetjes-over-GTA-V

Bewerkt: door .Timothy
Delen op andere websites

Bijna alles uit dat lijstje was inderdaad al bekend, maar ik had nog geen bevestiging gezien dat er busroutes gaan komen. Dus wat dat betreft ben ik wel blij dat te lezen. Nu nog wat meer informatie daarover. We hebben de bussen al gezien. En gezien het feit er twee verschillende bussen zijn net zoals in het echte Los Angeles (Metro Local en Metro Rapid, vergelijkbaar met de stadsbus en streekbus) lijkt het er in ieder geval op dat het een vrij uitgebreid netwerk zal zijn. Dat hoop ik tenminste. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

Missies met Franklin draaien rond Gang Wars en racing.

Dit vind ik nou leuk om te lezen! Het racen in GTA V lijkt me zo geweldig, want je hebt me er een aantal snelle wagens tussen zitten en dan al die kleine zand- en bergweggetjes. En die grote brug in de trailer; Ik heb echt zin in het racen vanwege de mooie locaties <3

Er zullen busroutes zijn.

Niets iets waarvan je echt staat te springen, maar wel een zeer goede vordering. Zullen er ook busbanen zijn?

Delen op andere websites

Racen vond ik in alle GTA's de minst leuke missies :( Gang Wars waren vrij saai in GTA SA omdat het telkens hetzelfde was..

"Volgens Rockstar is Franklin de enige die van look veranderd is tijdens de ontwikkeling."

...wut? Volgens mij moet dat Michael zijn

Bewerkt: door Dipsie8
Delen op andere websites

Wat stom dat Franklin beter auto's kan besturen en Trevor weer beter kan vliegen.. Dit had van mij niet gehoeven. Dan kun je beter alleen met de fiets reizen als je met Michael speelt en met Trevor bijvoorbeeld weer vliegen.

Delen op andere websites

Wat stom dat Franklin beter auto's kan besturen en Trevor weer beter kan vliegen.. Dit had van mij niet gehoeven. Dan kun je beter alleen met de fiets reizen als je met Michael speelt en met Trevor bijvoorbeeld weer vliegen.

Ik vind het wel realistisch, maar denk niet dat het heel veel uitmaakt want het meeste aan auto rijden moet je echt zelf doen :) (Of vliegen etc...)

Delen op andere websites

Sommige waren al bekend en andere lijken vrij duidelijk, maar het is plezant om eens te lezen :)

• Volgens Rockstar is Franklin de enige die van look veranderd is tijdens de ontwikkeling.

Dit moet je met een korreltje zout nemen lijkt me, want je kan de look van ieder personage veranderen met tattoos, kleren etc.

Delen op andere websites

Sommige waren al bekend en andere lijken vrij duidelijk, maar het is plezant om eens te lezen :)

Dit moet je met een korreltje zout nemen lijkt me, want je kan de look van ieder personage veranderen met tattoos, kleren etc.

Hij bedoelt dat Franklin het enige personage is dat is veranderd tijdens 'the development' aka de ontwikkeling van het spel.

Delen op andere websites

Racen vond ik in alle GTA's de minst leuke missies :( Gang Wars waren vrij saai in GTA SA omdat het telkens hetzelfde was..

Volgens mij mag je dit niet te letterlijk opnemen, met gang wars wordt waarschijnlijk het hele 'ganggebeuren' bedoeld.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...