Ezra24rct3 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Hey, Ik heb heel Google afgezocht maar ik kon echt niks vinden... Dus doen we het maar hier vragen; Hoe een kermis simulatie moeten maken? Ik heb het op KS al gevraagd en toen kwam ik er achter dat dat geen leerschool was ... Ik zat te denken aan de Booster MaXxX van Hoefnagels; Foto's http://https://www.google.nl/search?q=booster+maxx+hoefnagels&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a&channel=fflb&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=SD4JUviCDonDswb5oYCoDA&biw=1280&bih=920&sei=Sz4JUpatHMGatQ b3x4HoDQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=eV-VRepAoAenXM%3A%3BawnsR0q3tnt6gM%3Bhttp%253A%252F%252Ffreundeskreis-puetzchensmarkt.de%252Fuploads%252Fpics%252Fscan-hoefnagels-denies-mega-ga-booster---4-gesamt_03.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffreundeskreis-puetzchensmarkt.de%252Findex.php%253Fid%253D349%3B1000%3B2000 Alvast bedankt, Reageren
Woody268 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Als ik het goed begrijp wil je met een programma die kermisattractie modellen en dan echt laten werken (simuleren)? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ja, met toetsen om de motor aan/uit te zetten, motor harder/zachter te laten gaan, de gondelrem aan/uit te zetten, het platform omhoog en omlaag te laten gaan, en de beugels omhoog en omlaag te laten gaan. Eventueel ook jingles er bij. En ook de verlichten er op te zetten. Reageren
Woody268 Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 De attractie zelf kan je tekenen in Google sketchup en het animeren/programmeren in 3d gamestudio, makkelijk is het niet maar wel mogelijk. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ga eens wat proberen te tekenen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.