GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Ja het echte leven kennen we nu wel, maar GTA V ziet er zoveel mooier uit en dan vooral het rondrijden tussen de beregen. Ja toch ? Echte leven is toch alleen maar werken slapen eten drinken en gamen natuurlijk.
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Nou nee, Dat is nu eenmaal de VS he!
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Echte leven is toch alleen maar werken slapen eten drinken en gamen natuurlijk. GTA V toch ook? Als je denkt dat een game, die gebaseerd is op de realiteit, mooier is dan de realiteit, dan zoek je het verkeerde in de echte wereld. Of je negeert de mooie dingen te makkelijk. Ik zeg daarmee niet dat de game niet mooi is, maar mooier gaat me toch wel té ver.
Jimmiefitz Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Je hebt serieuze problemen als je GTA V mooier vind dan het echte leven. Mij lijkt het echte leven niet te vergelijken met een game. Ik doe een hoop meer dan alleen gamen, drinken, eten en slapen. Je kunt natuurlijk een stuk meer doen in het echte leven dan in een game als GTA. Ik hoop maar voor je dat dit een grap is.
Jesperkaj Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Dingen die je in GTA V kan doen, kan je ook in het echte leven doen... Alleen of het dan geapprecieerd wordt... Ik zou verder niet weten wat dit topic voor nut heeft. Daarom dit mooie hangslot. Niet mee eens? Stuur me een PB.
Recommended Posts