JustDoIt. Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Hallo, Ik heb pas geleden een Xbox 360 Phat (2e Xbox ondertussen al) gekocht en ik dacht erover om hem te gaan 'pimpen'. Eerst wilde ik de Xbox 360 laten hoe het was (wit dus) maar wel een laagje verf met Glow in the Dark erover. Nu ik op Google ging zoeken kwam ik op dit uit: Dus ik nam dat idee in mijn hoofd en ik maakte er dit van: Ik wilde dan de foto óf van de Boxart van GTA 5 gebruiken óf het GTA 5 logo zelf: Én als laatste wilde ik de Ring of Led (dus de ledjes voorop) veranderen naar de kleur oranje tenzij ik het logo van GTA 5 neem dan blijft het groen. Wat vinden jullie hiervan en/of hebben jullie nog andere suggesties, laat het me weten! Reageren
Woody268 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik wil je even waarschuwen want wanneer je case modding doet op je xbox 360 vervalt je garantie.... Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik wil je even waarschuwen want wanneer je case modding doet op je xbox 360 vervalt je garantie.... De Xbox is al 5 jaar oud (2008) dus garantie boeit me niet Iemand nog leuke ideetjes? Reageren
VFreak Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je zou een malletje kunnen uitknippen van karton, En dan met een spuitbusje het spuiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.