Jump to content

GTA V PC release

Recommended Posts

Geplaatst:

Is dit eindelijk het moment waar zovelen hebbn op gewacht?

De "onofficiële" aankondiging van de PC versie van GTA V?

Volgens videokaartfabrikant Nvidia zal gamesontwikkelaar Rockstar zijn aankomende game Grand Theft Auto V nog dit najaar ook voor de pc uitbrengen. Versies voor de Xbox 360 en PlayStation 3 waren al aangekondigd, maar een pc-versie was nog niet bevestigd.

In een gesprek over kwartaalcijfers sprak een topman van Nvidia over veranderingen in de pc-markt en het feit dat pc-gamers zich opmaken voor een aantal grote titels die dit najaar uit zullen komen. Hij noemde daarbij specifiek Call of Duty: Ghosts, Assassins Creed IV en dus Grand Theft Auto V. Nvidia werkt geregeld samen met gameontwikkelaars om de graphics van pc-games te optimaliseren en dus is het niet gek dat het bedrijf weet van een pc-versie terwijl deze nog niet aangekondigd is.

Het zou betekenen dat de pc-versie kort op de console-varianten volgt; die staan namelijk gepland voor een release op 17 september. In het verleden zat er vaak langere tijd tussen console- en pc-releases van Rockstar. Bij GTA IV moesten pc-gamers zeven maanden wachten en de game Red Dead Redemption verscheen helemaal niet voor de pc.

Het enige dat Rockstar ooit over een pc-versie gezegd heeft is dat deze overwogen werd. Gamers waren al een petitie gestart om Rockstar over te halen de game daadwerkelijk voor de pc uit te brengen. Deze heeft op het moment van schrijven 314.525 aanhangers.

(bron) http://tweakers.net/...it-voor-pc.html

Toen ik dit zag in mijn feeds deze ochtend dacht ik even

WHooooooohooooohooo !!! :klap:

Geplaatst:

Don't get your hopes up

het zou idd tof voor de pc gamers zijn

maar ga er maar vanuit dat het een paar maandjes na de console release word

Geplaatst:

Ik zou het opmerkelijk vinden als V dit najaar voor de PC uitkwam. Bij de release van IV zag je dat dus er ook een aanzienlijke tijd zat tussen de verschijning van de PS3/XBOX en de PC versie. Ik bekijk het daarom een beetje argwanend, maar een snelle release van de PC-versie is uiteraard niet tegen mijn zin. :puh:

Geplaatst:

Maakt mij niet uit wanneer hij komt, maar gewoon DAT hij komt.

(Kheb toch nog niet de hardware om hem te draaien :{ )

Geplaatst:

Aah, had dit topic nog niet gelezen. Heb er een nieuwsbericht over gemaakt. You beat me to it. :)

Graag verder in het nieuwsbericht :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...