MJ_Forever Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) Hallo, enkele dagen geleden had ik een foutmelding en ik moest mijn laptop opnieuw opstarten. Na dit te doen was mijn scherm plots uitgerokken, niet heel veel, maar toch merkbaar. Ik krijg dit niet meer terug naar de oude instelling. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Zie foto Bewerkt: 13 augustus 2013 door MJ_Forever Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik zie niks fout aan die screenshot, wat wil zeggen dat het probleem bij je monitor (hardware) ligt, niet bij Windows. Reageren
glen dc Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Na dit te doen was mijn scherm plots uitgerokken, niet heel veel, maar toch merkbaar. Misschien ligt het aan je schermresolutie? Reageren
Sublime Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Na dit te doen was mijn scherm plots uitgerokken, niet heel veel, maar toch merkbaar. Misschien ligt het aan je schermresolutie? Ja dat denk ik ook, Doe eens rechtermuisklik op je bureablad (op een leeg gedeelte), en kies dan eens Schermresolutie. Hier krijg je te zien welke monitoren je hebt, en op wat voor resolutie je draait. Probeer de tweede selectiebox (resolutie) zo hoog mogelijk te zetten en druk daarna op toepassen. Als dat niet mogelijk is, is misschien je videokaart of driver defect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.