.Nicole. Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Hoi! ik heb een probleem met de video editor. bij de rendered video klopt de muziek op het einde niet meer en doen de textures raar. dit is wat ik bedoel: (de kwaliteit is minder maar dit komt door youtube) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik raad je aan om die scène opnieuw te filmen, waarschijnlijk zal die dan niet gebugged zijn. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 het probleem is dat het tijdens het renderen gebeurt is. tijdens het filmen en bewerken was er niets aan de hand Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Klopt, maar hoe vervelend het ook is, dan moet je die scène overnieuw filmen. Hier heb ik ook last van gehad. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 oke bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.