sakemarinusbooi Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Zolang GTA V nog even op zich laat wachten, leek het mij leuk om een beetje in de stemming te komen met real-life filmpjes die GTA-achtige trekjes hebben. Het leukste zou zijn als jullie filmpjes posten die jullie zelf gemaakt hebben maar als je toevallig een filmpje kent van youtube dat je erg leuk gemaakt vindt, mag je het ook posten Weet je zo uit je hoofd geen filmpje? Je mag natuurlijk ook reageren/complimenteren/bekritiseren op filmpjes van anderen! Ik weet dat er al een topic bestaat waar je eigen gemaakte filmpjes kan posten, maar die is wat algemener en bovendien zo dood als een pier dus daarom besloot ik dit topic maar te starten. Het hoeven natuurlijk geen replica's te zijn op GTA (met HUD, 3rd person view, etc.), kenmerken van GTA is genoeg. Om alvast een idee te geven, is hier een filmpje dat ik zelf eens gemaakt heb om jullie een beetje op weg te helpen. Reageren
Michael Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ben toevallig nog toen ik twaalf of dertien was fan van je filmpjes geweest. Ik vind deze weer erg leuk, hopelijk zien we nog meer filmpjes van je. Ik vind deze wel heel leuk! Reageren
mekane Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) [/url] Bewerkt: 13 augustus 2013 door mekane Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ben toevallig nog toen ik twaalf of dertien was fan van je filmpjes geweest. Ik vind deze weer erg leuk, hopelijk zien we nog meer filmpjes van je. Ik vind deze wel heel leuk! Fijn om te horen! We zijn sinds kort weer actief en ik vind het leuk om me door GTA te laten inspireren dus je kan zeker meer verwachten in de toekomst! Reageren
Michael Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ben toevallig nog toen ik twaalf of dertien was fan van je filmpjes geweest. Ik vind deze weer erg leuk, hopelijk zien we nog meer filmpjes van je. Ik vind deze wel heel leuk! Fijn om te horen! We zijn sinds kort weer actief en ik vind het leuk om me door GTA te laten inspireren dus je kan zeker meer verwachten in de toekomst! Grand Theft Auto is een zeer mooie bron om je te inspireren, het is goed om te horen dat jullie weer wat terugkomen, ik vond het wel jammer dat jullie opeens gingen stoppen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.