Jump to content

Toerisme in Los Santos


GTAfame

Recommended Posts

Hoe zouden jullie het vinden als je op vakantie kon gaan in een mooi resort?

Bedenk daar de dingen die je kan doen zoals:

Liggen bij het Zwembad

Lekker eten

Duikplank of glijbanen

Excursies zoals duiken en jetskien.(tegen betaling)

Wat zouden jullie nog meer leuk vinden?

>>> Door Jacky-2007: Titel "Op vakantie in een hotel?" aangepast naar een wat meer omvattend onderwerp. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets als jij beschrijft klinkt als het huis van Michael :puh: Maar zo'n beetje alles wat je benoemd zit er wel in alleen dingen als glijbanen?? Zie jij een volwassen man (die normaal in de criminele wereld actief is) glijden? En sowieso is alles al prachtig genoeg. Dit is weer zo'n ''Facepalm'' topic als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets als jij beschrijft klinkt als het huis van Michael :puh: Maar zo'n beetje alles wat je benoemd zit er wel in alleen dingen als glijbanen?? Zie jij een volwassen man (die normaal in de criminele wereld actief is) glijden? En sowieso is alles al prachtig genoeg. Dit is weer zo'n ''Facepalm'' topic als je het mij vraagt.

Klopt! Maar hij heeft ook kinderen en daar mee kan je evt mee naar het hotel om de relaties beter te maken"noem maar even wat"

Link to comment
Delen op andere websites

Als we dit wat breder trekken is het wel een interessant onderwerp. Inmiddels is er zo'n tour-door-de-stad busje gezien op de nieuwe site, je ziet mensen in de eerste trailer de bergen in trekken, en er is een screen met een auto met bovenop een bagagerek gevuld met weekendtassen en koffers.

Toerisme in Los Santos, dát is wat mij betreft wel opvallend op de screens. In Liberty City van de IV era kwam het niet verder dan Helitours en een boel als toerist uitgedoste pedestrians op de daarvoor geselecteerde plaatsen. Nu in Los Santos echter lijkt het alsof de toeristensector zijn eigen volwaardige uitwerking heeft gekregen, en dat vind ik ook wel opvallend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...