Jump to content

[NEW][550€][LAP]


Dotz

Recommended Posts

En overigens brengt Microsoft later dit jaar W8.1 (Windows Blue) uit, welke veel verbeteringen over 8 zal hebben... En AFAIK is het gratis voor W8 owners.

Start knop keert overigens ook terug.

Vanaf 17 oktober al, om correct te zijn. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik voor deze laptop ga. Zou ik de Windows 8-licentie die bij de laptop zit niet kunnen verkopen?

Voor 680 euro is dat gewoonweg rommel, lees een "Windows 8 voor dummies"-boek en koop een deftige laptop.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik voor deze laptop ga. Zou ik de Windows 8-licentie die bij de laptop zit niet kunnen verkopen?

Voor 680 euro is dat gewoonweg rommel, lees een "Windows 8 voor dummies"-boek en koop een deftige laptop.

Agreed. Ik heb zelf Windows 8 op m'n GAME! PC en het voldoet prima. Start lekker snel op, je kan vrijwel direct na het opstarten beginnen, en ik heb nog géén Blue Screens gekregen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik voor deze laptop ga. Zou ik de Windows 8-licentie die bij de laptop zit niet kunnen verkopen?

Voor 680 euro is dat gewoonweg rommel, lees een "Windows 8 voor dummies"-boek en koop een deftige laptop.

Wat scheelt er dan precies aan die laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

Is een videochip niet een vitaal onderdeel van een computer? :?

Wat er bedoeld wordt met "geen videochip" is dat die laptop geen lose aparte (lees krachtigere) videochip heeft naast de integrated intel HD graphics, waar je absoluut geen "spellen" mee kan doen naast wat flash/facebook games.

Daarnaast Over het verkopen van een Windows 8 OEM licentie die bij een laptop geleverd wordt:

Nee, dat is niet toegestaan, en daarnaast sinds Windows 8 ook een stuk moeilijker. De product-key is ingebakken in de PC (in uefi) waardoor die key alleen op die pc geldig is, deze kan je niet loskoppelen van de pc.

Daarnaast snap ik ook niet dat je het een eerlijke kans geeft, het lijkt er nu meer op dat je in de media al die verhalen heb gehoord, en daarom vindt jij het ook maar slecht. De grafische omgeving buiten beschouwing gelaten, Windows 8 is beter dan Windows 7. Dat je de Modern UI niks vindt, oké, kan ik inkomen. Maar je kraakt het hele os volgens mij af op basis van alleen die modern UI.

Maar als je naar een laptop zoek tegenwoordig heb je eenmaal Windows 8, installeer dan gewoon Clasic shell en je hebt gewoon een beter OS, met de looks van Windows 7, en dan is volgens mij jou aversie t.o.t. Windows 8 opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...