p-p Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) Nadat vandaag de officiële website van GTA V online is gegaan zijn er ook een aantal twaalf nieuwe screenshots aan het rijtje toegevoegd, die nu ook door Rockstar zijn vrijgegeven. De rest kunnen jullie ook zelf bekijken: http://www.rockstarg...m/V/screenshots En wat zijn ze weer mooi! Bewerkt: 13 augustus 2013 door p-p Reageren
ShootDaan Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 De eerste geeft me echt dat race gevoel: Ik wil zo graag racen met zo'n quad over de kleine bergweggetjes. Bij de tweede screen zegt de naam ''Trevor'' meer dan genoeg, toch? En de laatste: <3 I want that! Ik heb de vliegtuigen gemist! GTA V is echt uitgebreid! Reageren
Michael Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik zie nu echt in wat we allemaal wel niet hebben gemist in GTA IV, maar die laatste.. vakantie in GTA? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Het zijn allemaal super mooie screens, mar idd die laatste ik wil echt zo'n auto. De auto's uit die tijd hadden nog wat. Dus Dundreary Regina ik kom eraan. Reageren
MejerSuchauljanski Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Man, die onderwaterwereld ga ik gelijk verkennen! Reageren
Maurice_gta Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) Onderwaterwereld, vakantie, mini-games... man man ik moet mezelf een week opsluiten als deze game uitkomt! Ik zag in deze ( ) youtube analyse trouwens ook dat er waarschijnlijk sneeuw is (en meer info over gangs), hoe vet is dat met je quad omhoog de berg op en dan door de sneeuw heen jagen Bewerkt: 22 augustus 2013 door Joriz Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 vakantie in GTA? Waarschijnlijk een missie Reageren
FrontlineR Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) De Vagos zijn ook terug. (zie screen van Michael op de tennisbaan, op de bank) Bewerkt: 14 augustus 2013 door FrontlineR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.