GTAfame Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Op de nieuwe rockstar site ben ik dit tegen gekomen! Zijn die alle activiteiten die we kunnen gaan doen? Een nieuwe(voor mij dan) die mij opviel was de tram in de bergen, zullen we dus met een tram van beneden tot boven kunnen gaan? Wat vinden jullie hier van Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Dit zijn inderdaad een aantal activiteiten die we kunnen doen. Weet niet of de speler ze zelf allemaal kan doen, maar ik denk het wel Die joga-leraar, is dat niet die van Amanda? Fabien dus. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ja, daar was ik ook achter gekomen dat de jogaleraar Fabien heet. Iemand heeft het zelfs al bevestigd in een analyse video (al weet je natuurlijk niet of dat persoon gelijk heeft, maar het lijkt me opzich wel logisch). Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Een nieuwe(voor mij dan) die mij opviel was de tram in de bergen, zullen we dus met een tram van beneden tot boven kunnen gaan? Dat noemt men een lift of een skilift... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.