Jump to content

Hoe ziet de 'grens' van de wereld van GTA V er uit?


Redwhite

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    4

  • Phoenyxar

    4

  • Faenty.

    3

  • ShootDaan

    3

Top Posters In This Topic

Goed, in IV: singleplayer getest.

In een helicopter blijf je oneindig lang op de grens van map / niks rechtdoor vliegen. Thans, het ziet eruit alsof je naar voren gaat, maar op de map zit je steeds op hetzelfde punt. Dit gaat ook op wanneer je parachiteert. Ik heb het in TBOGT geprobeerd. Ik ben naar het hoogste punt gegaan vervolgens met m'n heli, en eruit geparachuteerd. Dat ging hetzelfde als vliegen; zelfde punt, maar volgens animatie ging ik wel vooruit. Na vijf minuten aan de chute te hebben gebungeld belandde ik in het water. Op dat moment zat ik dus nog steeds op de grens zoals deze voor vliegen geldt. Vanaf dat punt ben ik gaan zwemmen, en na een slag of twintig ging ik geleidelijk aan dood.

Ik heb het vermoeden dan dat de MP afwijkt en je daarin wel omgedraaid wordt.. Maar dat mag een ander uitproberen. :D Ik denk wel dat dit in V hetzelfde zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net getest in Vice City op de iPad,

En daar keer je 180° om.

Als je uit je helicopter springt op de grens, dan kwam ik opeens bij Vercetti Estate uit. Op dat dak waar ik de helicopter had gepakt, maar nu nergens een heli te bekennen.. :'(

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je een gedetaileerde onderwaterwereld hebt die de map omringt, verwacht ik dat je na een poosje zwemmen gewoon 180 graden zwemt. Lijkt me niet dat je eindeloos kan varen,vliegen,zwemmen. Of zoals wellicht dat je health geleidelijk afneemt, dat is na GTA 4 ook een mogelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat je altijd oneindig de zee op kon gaan, maar het systeem zette je altijd weer een paar coords terug waardoor je dacht wel vooruit te gaan maar eigenlijk steeds hetzelfde stukje zwom. :puh:

Zoiets in GTA V verwacht ik ook, gewoon oneindig zwemmen en aan het eind van de rit geen meter opgeschoten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals ik al zei ontplof je, ook in singleplayer(als je HEEL LANG doorgaat):

Waarschijnlijk zelfde principe voor je voertuig als voor jou als je op die rand zit. De Health wordt stilletjes aan weggetrokken tot hij ontploft.

Hebben we haaien gezien in een trailer of screenshots? Dan heb ik ergens iets gemist!?

Eén van de eerste screenshots denk ik:

gallery_13783_151_304312.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

mischien word de zee wel ineens zo diep dat je de bodem niet meer kan bereiken

maar R* doet altijd wel iets

of je gaat dood of je blijft op dezelfde plek of je draait om

dat zijn de opties tot nu

maar als je noordelijk blijft gaan en je komt zuidelijk aan zou wel heel cool zijn

er zijn spellen die dat hebben weet alleen zo ff geen 1 te noemen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...