Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Voor de rest heb je niks te doen? Trouwens was dit al niet gewoon tijdens GTA III al zo, dat als je van Liberty City wegvoer dat je dan omdraaide en weer terug ging? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Goed, in IV: singleplayer getest. In een helicopter blijf je oneindig lang op de grens van map / niks rechtdoor vliegen. Thans, het ziet eruit alsof je naar voren gaat, maar op de map zit je steeds op hetzelfde punt. Dit gaat ook op wanneer je parachiteert. Ik heb het in TBOGT geprobeerd. Ik ben naar het hoogste punt gegaan vervolgens met m'n heli, en eruit geparachuteerd. Dat ging hetzelfde als vliegen; zelfde punt, maar volgens animatie ging ik wel vooruit. Na vijf minuten aan de chute te hebben gebungeld belandde ik in het water. Op dat moment zat ik dus nog steeds op de grens zoals deze voor vliegen geldt. Vanaf dat punt ben ik gaan zwemmen, en na een slag of twintig ging ik geleidelijk aan dood. Ik heb het vermoeden dan dat de MP afwijkt en je daarin wel omgedraaid wordt.. Maar dat mag een ander uitproberen. Ik denk wel dat dit in V hetzelfde zal zijn. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Is er niemand die denkt dat de map globaal wordt gemaakt. Dat je misschien 10 minuten recht vooruit kan vliegen en dat je dan weer aan de andere kant terug komt van de map? Reageren
T-JaY Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik heb het net getest in Vice City op de iPad, En daar keer je 180° om. Als je uit je helicopter springt op de grens, dan kwam ik opeens bij Vercetti Estate uit. Op dat dak waar ik de helicopter had gepakt, maar nu nergens een heli te bekennen.. :'( Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Het is overigens al bevestigd dat de wereld van GTA V zal worden omringd door water, net als in alle voorgaande GTA's. Dus geen eindeloze zandlandschappen o.i.d., helaas. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Aangezien je een gedetaileerde onderwaterwereld hebt die de map omringt, verwacht ik dat je na een poosje zwemmen gewoon 180 graden zwemt. Lijkt me niet dat je eindeloos kan varen,vliegen,zwemmen. Of zoals wellicht dat je health geleidelijk afneemt, dat is na GTA 4 ook een mogelijkheid. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Nou... er zitten ook haaien in het water, dat hebben we gezien. Dus dat is ook een mogelijke optie om je tegen te houden in het water. Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 zoals ik al zei ontplof je, ook in singleplayer(als je HEEL LANG doorgaat): Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Hoe zit het met GTA SA? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik dacht dat je altijd oneindig de zee op kon gaan, maar het systeem zette je altijd weer een paar coords terug waardoor je dacht wel vooruit te gaan maar eigenlijk steeds hetzelfde stukje zwom. Zoiets in GTA V verwacht ik ook, gewoon oneindig zwemmen en aan het eind van de rit geen meter opgeschoten zijn. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Hebben we haaien gezien in een trailer of screenshots? Dan heb ik ergens iets gemist!? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 zoals ik al zei ontplof je, ook in singleplayer(als je HEEL LANG doorgaat): Waarschijnlijk zelfde principe voor je voertuig als voor jou als je op die rand zit. De Health wordt stilletjes aan weggetrokken tot hij ontploft. Hebben we haaien gezien in een trailer of screenshots? Dan heb ik ergens iets gemist!? Eén van de eerste screenshots denk ik: Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik denk dat het gewoon lijkt alsof je door gaat op zee maar in werkelijkheid niet zo is en als je dan omkijkt of wat dan ook gewoon weer een stuk land ziet Reageren
WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 mischien word de zee wel ineens zo diep dat je de bodem niet meer kan bereiken maar R* doet altijd wel iets of je gaat dood of je blijft op dezelfde plek of je draait om dat zijn de opties tot nu maar als je noordelijk blijft gaan en je komt zuidelijk aan zou wel heel cool zijn er zijn spellen die dat hebben weet alleen zo ff geen 1 te noemen Reageren
AtomicDevil Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik denk dat het een beetje word dat het lijkt alsof je nog zwemt/vliegt maar in feite gewoon op de zelfde plek blijft stil "Hangen" OF Idd de zooi begeeft het ( Je hart of je voertuig:P) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.