-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Hallo! Ik weet dat ik hier een beetje (te) laat mee ben, maar weten jullie misschiens nog winkels waar de GTA V Collectors Edition nog verkrijgbaar is? Dit mogen online winkels zijn, maar ook gewoon de 'normale' winkel, om het zo maar even te noemen. Alvast bedankt voor jullie hulp! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) Voor welke console zoek je een exemplaar? Op Bol.com is hij in elk geval nog voor PlayStation 3 te verkrijgen: http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/GTA+V/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/sc/media_all/index.html?_requestid=566538, tot zover de site toont. Houdt er wel rekening mee dat het best eens kan zijn dat die toch uitverkocht is, omdat het uren in beslag neemt voor dat op de site getoond wordt. Bewerkt: 14 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kloep Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Lezen is ook een vak: "Alleen bestelbaar voor klanten waarbij de order op 02-07-2013 per ongeluk geannuleerd is." Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Oh excuses, had er even niet op gelet dat dat bij de Collector's Edition stond in plaats van bij de gewone editie. :$ --- Nog een poging dan... Bij de Free Record Shop heb je de Xbox 360 editie nog: http://www.freerecordshop.nl/games/grand-theft-auto-5-gta-v-collectors-edition-microsoft-xbox-360-5026555260626 (en dit keer goed gekeken, Kloep). PlayStation 3-versie kan ik niet vinden, dus die zal wel uitverkocht zijn. Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Heb PS3 versie nodig, ben op veel sites wezen kijken, maar nog niets kunnen vinden. Kan ook in Belgie of in Duitsland, mits het niet te ver rijden van Maastricht is (max 30/60min) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Je kan toch de 360 versie wel bestellen voor de extra's in het pakket en dan de game zelf verpatsen? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik denk dat je het later wel kan kopen op marketplace of zo of de winkel van playstation 3 online. Alleen of je echt alles kan krijgen weet ik niet. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Nog een poging dan... Bij de Free Record Shop heb je de Xbox 360 editie nog: http://www.freerecor...0-5026555260626 (en dit keer goed gekeken, Kloep). PlayStation 3-versie kan ik niet vinden, dus die zal wel uitverkocht zijn. Free Record Shop is toch failliet? Heb PS3 versie nodig, ben op veel sites wezen kijken, maar nog niets kunnen vinden. Kan ook in Belgie of in Duitsland, mits het niet te ver rijden van Maastricht is (max 30/60min) Heb je al eens in Maastricht zelf gekeken bij de Game Mania, ik merkte heel vaak dat ze bij de Game Mania in Sittard nog heel veel spellen hadden in het magazijn maar niet op de site waren vermeld, toen de Xbox 360 Slim uitkwam kocht ik hem gelijk bij Game Mania en toen kreeg ik Halo Reach erbij terwijl de actie pas 1 week later op de site stond vermeld Verder heb ik hieronder een link die je kan helpen zoeken waar hij het goedkoopst in de winkel ligt en hoe goed de service is enz. Klik Hier Je kan toch de 360 versie wel bestellen voor de extra's in het pakket en dan de game zelf verpatsen? Is wel een hele omslachtige manier Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Je kan toch de 360 versie wel bestellen voor de extra's in het pakket en dan de game zelf verpatsen? Is wel een hele omslachtige manier In principe niet zo vreemd, ik heb ook bij GTA IV de Special Edition later gekocht (toen ik de gewone versie al had) en daarna het spel doorverkocht. Uiteindelijk kwam dat zelfs goedkoper uit dan mocht ik de Special Edition gepreorderd hebben. Als je het op die omslachtige manier doet heb je natuurlijk niet de voordelen die in het spel zelf zijn (zoals custom characters, unieke voertuigen, ...). Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) En daar wou ik het juist om doen Hanneswasco! Die unieke voertuigen gaat het me om, als echte GTA liefhebber wil je toch liever echt alle voertuigen in je spel hebben.. JaggysModz ; Al navraag gedaan, niet meer beschikbaar . Ben zowat al in elke gamewinkel in Maastricht geweest, maar overal krijg je het zelfde antwoord! Bewerkt: 15 augustus 2013 door -Nico-Bellic- Reageren
WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 naar mijn weten is de collectors editie overal uitverkocht special kun je nog wel bestellen heb ik ook vind dat extra geld voor CE niet waard Reageren
killerbee Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Bij Bol.com is ie mss na 1 sept weer te bestellen, dan weten ze meer over de aantallen die ze hebben. Reageren
Maurice_gta Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik zag deze voorbij komen, http://www.gta5blog.nl/special-edition-gta-v/ en heb nog op twitter gevraagd voor de CE edition en voorraad bij bol.com maar daar willen/kunnen ze pas meer over zeggen na 1 september... Even afwachten ben ik bang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.