Jump to content

GTA V Collectors Edition

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik weet dat ik hier een beetje (te) laat mee ben, maar weten jullie misschiens nog winkels waar de GTA V Collectors Edition nog verkrijgbaar is? Dit mogen online winkels zijn, maar ook gewoon de 'normale' winkel, om het zo maar even te noemen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Geplaatst: (bewerkt)

Voor welke console zoek je een exemplaar? Op Bol.com is hij in elk geval nog voor PlayStation 3 te verkrijgen: http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/GTA+V/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/sc/media_all/index.html?_requestid=566538, tot zover de site toont.

Houdt er wel rekening mee dat het best eens kan zijn dat die toch uitverkocht is, omdat het uren in beslag neemt voor dat op de site getoond wordt.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Oh excuses, had er even niet op gelet dat dat bij de Collector's Edition stond in plaats van bij de gewone editie. :$

---

Nog een poging dan... Bij de Free Record Shop heb je de Xbox 360 editie nog: http://www.freerecordshop.nl/games/grand-theft-auto-5-gta-v-collectors-edition-microsoft-xbox-360-5026555260626 (en dit keer goed gekeken, Kloep). PlayStation 3-versie kan ik niet vinden, dus die zal wel uitverkocht zijn.

Geplaatst:

Heb PS3 versie nodig, ben op veel sites wezen kijken, maar nog niets kunnen vinden. Kan ook in Belgie of in Duitsland, mits het niet te ver rijden van Maastricht is (max 30/60min)

Geplaatst:

Ik denk dat je het later wel kan kopen op marketplace of zo of de winkel van playstation 3 online.

Alleen of je echt alles kan krijgen weet ik niet.

Geplaatst:

Nog een poging dan... Bij de Free Record Shop heb je de Xbox 360 editie nog: http://www.freerecor...0-5026555260626 (en dit keer goed gekeken, Kloep). PlayStation 3-versie kan ik niet vinden, dus die zal wel uitverkocht zijn.

Free Record Shop is toch failliet?

Heb PS3 versie nodig, ben op veel sites wezen kijken, maar nog niets kunnen vinden. Kan ook in Belgie of in Duitsland, mits het niet te ver rijden van Maastricht is (max 30/60min)

Heb je al eens in Maastricht zelf gekeken bij de Game Mania, ik merkte heel vaak dat ze bij de Game Mania in Sittard nog heel veel spellen hadden in het magazijn maar niet op de site waren vermeld, toen de Xbox 360 Slim uitkwam kocht ik hem gelijk bij Game Mania en toen kreeg ik Halo Reach erbij terwijl de actie pas 1 week later op de site stond vermeld ;)

Verder heb ik hieronder een link die je kan helpen zoeken waar hij het goedkoopst in de winkel ligt en hoe goed de service is enz.

Klik Hier

Je kan toch de 360 versie wel bestellen voor de extra's in het pakket en dan de game zelf verpatsen? puh2.gif

Is wel een hele omslachtige manier :7

Geplaatst:

Je kan toch de 360 versie wel bestellen voor de extra's in het pakket en dan de game zelf verpatsen? puh2.gif

Is wel een hele omslachtige manier :7

In principe niet zo vreemd, ik heb ook bij GTA IV de Special Edition later gekocht (toen ik de gewone versie al had) en daarna het spel doorverkocht. Uiteindelijk kwam dat zelfs goedkoper uit dan mocht ik de Special Edition gepreorderd hebben. :puh: Als je het op die omslachtige manier doet heb je natuurlijk niet de voordelen die in het spel zelf zijn (zoals custom characters, unieke voertuigen, ...).

Geplaatst: (bewerkt)

En daar wou ik het juist om doen Hanneswasco! Die unieke voertuigen gaat het me om, als echte GTA liefhebber wil je toch liever echt alle voertuigen in je spel hebben..

JaggysModz ; Al navraag gedaan, niet meer beschikbaar :(. Ben zowat al in elke gamewinkel in Maastricht geweest, maar overal krijg je het zelfde antwoord!

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Geplaatst:

naar mijn weten is de collectors editie overal uitverkocht

special kun je nog wel bestellen

heb ik ook

vind dat extra geld voor CE niet waard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...