Jump to content

Steelseries Apex RAW probleem


martijn0126

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Een week of twee geleden heb ik de Steelseries Apex RAW besteld. Een mooi toetsenbord en het werkt allemaal prima met Steelseries Engine. Dit toetsenbord heeft ook macrokeys. Ik gebruik deze vooral voor allerlei handigheden, zoals applicatie's opstarten, email-adres meteen plakken etc. Maar sinds een paar dagen doen mijn macro's het niet. Dit ligt niet aan het toetsenbord want als ik bijvoorbeeld bij de tab 'Statistics' kijk, en de key presses test doe, dan geeft hij aan dat ik dus helemaal niks indruk, wat dus wél zo is (en ik kan dus gewoon typen). Dus ik heb Steelseries Engine opnieuw geïnstalleerd en het doet het weer allemaal, key presses getest en dat doet het. Maar nadat ik de pc opnieuw opstart, dan is het probleem weer terug. Ik heb al de Steelseries Firmware Update Tool gebruik voor de driver opnieuw te installeren of te updaten en het probleem is weer weg. Maar ja, nadat ik dan weer mijn computer opstart dan is het probleem er weer.. Ik denk dus eerlijk gezegd dat het aan de driver ligt.

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...