jassinlive Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Anyone here familiar with BeamNG's Soft Body Physics on the CryEngine3? It's pretty damn impressive. I recorded ~10 minutes worth of footage from their latest stream which can be viewed below and I though you guys would like to see it. Let me know what you think: >>> Door -Matthijs-: Dutch only. Ondanks dat dit een Engels topic is, is dit best een leuk onderwerp om over te discussiëren. Zou je ook graag zo'n crash impact in GTA V willen hebben? Uiteraard wel reageren in het Nederlands.<<< Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 (bewerkt) Pretty neat, but I don't think it would fit really well in a GTA game because your car will be wrecked in no time. BTW: You're kind of meant to be speaking Dutch here. There are plenty of English forums for GTA as well, so if you don't speak Dutch you're better of at those forum Bewerkt: 3 juli 2013 door Pwned. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 I hope they would at least add some sort of new damage model, maybe a different one for the player and the AI cars. So you would see something like this for the AI controlled cars and one that is a little bit more forgiving for you, so you wouldn't wreck your car all the time. Anyway thanks for showing this, loved the vid, especially the last part! Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Best wel een indrukwekkend filmpje, zou wel grappig zijn voor een Destruction Derby met LKZ. Maar ik denk dat Pwned. een punt maakt, het zou geen GTA zijn als je auto na drie botsinkjes naar de bommen zou zijn. Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Er is al eerder een topic geopend met een soortgelijk filmpje. Daar zag je nog beter hoeveel schade de auto kon oplopen. Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen. R* heeft toch al gezegd dat je veel langer met een voertuig gaat moeten doen, door er bv eentje te kopen. Dan lijkt verstandig rijden me een belangrijk onderdeel van een voertuig behouden. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Er is al eerder een topic geopend met een soortgelijk filmpje. Daar zag je nog beter hoeveel schade de auto kon oplopen. Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen. R* heeft toch al gezegd dat je veel langer met een voertuig gaat moeten doen, door er bv eentje te kopen. Dan lijkt verstandig rijden me een belangrijk onderdeel van een voertuig behouden. Ik wil in een gta gewoon gedachteloos kunnen inbotsen op andere auto's en mensen zonder meteen dood te zijn, ik vond gta IV's physics daarvoor bijna perfect. Reageren
jassinlive Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik verontschuldig me. Ik hou van de Nederlandse Pretty neat, but I don't think it would fit really well in a GTA game because your car will be wrecked in no time. BTW: You're kind of meant to be speaking Dutch here. There are plenty of English forums for GTA as well, so if you don't speak Dutch you're better of at those forum Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Mijn standpunt is nog steeds het zelfde: wil je niet rondrijden in een ineen gedeukt sardienendoosje, dan moet je maar niet tegen alles en iedereen botsen. Ook mijn standpunt. Ik wil graag mijn voertuig zo hard en realistisch mogelijk naar de filistijnen knallen als mogelijk. Niet dat de rest iets moet vrezen voor GTA V, want zo ver ik weet kunnen de PS3 en 360 geen echt zwaardere physics-modellen aan dan die van GTA IV. Game durfde weleens te haperen bij zware botsingen. Ik wil in een gta gewoon gedachteloos kunnen inbotsen op andere auto's en mensen zonder meteen dood te zijn, ik vond gta IV's physics daarvoor bijna perfect. Dan pak je maar een Firetruck of Rhino Daarbij bestaat er zelfs nadat V is gereleased ook nog GTA IV hoor, dus als de physics echt anders zijn kun je nog steeds IV spelen als je dat prefereert. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik hoop dat er dan mensen dood uit die auto vallen die je hebt geramd! Wel een leuk filmpje\ Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik hoop dat er dan mensen dood uit die auto vallen die je hebt geramd! Wel een leuk filmpje\ Zo'n digen gebeurde wel vake in GTA IV Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Of dat ze door de vooruit vliegen. Vond het ook altijd leuk als iemand de deur open wilde doen, je weg reed en ze aan de deur bleven hangen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Maar Phoeny, dat zou gelukkig nooit aanslaan mij de meerderheid die de game speelt, want als je na een botsing al je auto kwijt bent... is dat kut. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Zo moeilijk is het toch ook weer niet om een paar auto's te ontwijken , Denk trouwens wel dat je minstens 1 of 2 botsingen moet kunnen overleven met je auto. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Et feit dat je dan wat voorzichtiger moet gaan rijden lijkt me leuk maar ook weer niet. Het lijkt me leuk vooral als je het met je eigen gekochte auto doet, want ja het is jouw auto. Maar ook weer niet. Want als je dan eens lekker alles wilt kapotrammen wat los en vast zit moet je na 2/3x al en nieuwe auto zoeken Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 Met dit soort fysics zou een drempel of stoeprand nooit meer het zelfde zijn. Ik sluit me aan bij Pwned. Gameplay is ook belangerijk, en zelfs de grotere racetitels hebben wat dat betreft waardeloos onrealistische schades, puur om de gameplay te bevorderen. Ik hoop zelf dat de schademodellen ongeveer vergelijkbaar zijn met die in IV. Wel hoop ik op wat meer effecten bij collision zoals in IV het uit de voorruit vliegen enzo. Dat maakte crashes gewoon kicke. Ik verontschuldig me. Ik hou van de Nederlandse Voel de liefde op gtaforum.nl! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.