Jump to content

GTA 5 Wishlist: Soft body Physics


jassinlive

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Faenty.

    6

  • GrandTheftHaye

    5

  • Phoenyxar

    2

  • jassinlive

    2

Gewoon schade zou al iets zijn. Enige luchtvoertuigen met schade die we al hebben gezien zijn de helikopters in IV. In één van de trailers zie je een vliegtuig in mid-air uiteenspatten dus dat lijkt me wel waarschijnlijk. Hetzelfde trouwens voor de treinen. Dit zouden de eerste spoorvoertuigen met schademodellen zijn in een GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop ook dat ze voor alle voertuigen schade toepassen. Het enige probleem bij vliegtuigen is dat ze nogal "fragile" zijn, zodra er enige schade is heb je ook echt een groot probleem.

Er was tog ook een screen van een neer stortens vliegtuig?

Edit:1352713424.jpg Deze dus.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook wel stoer zou vinden is dat je voertuig (auto, vliegtuig, motor) het héél af en toe begeeft door een technisch mankement van het voertuig zelf, maar dat je dan wel een melding krijgt wat er aan de hand is, zoals "Motor defect". Maar dit mag dan maar sporadisch voorkomen. Of dat je opeens een brandende motor van je vliegtuig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook wel stoer zou vinden is dat je voertuig (auto, vliegtuig, motor) het héél af en toe begeeft door een technisch mankement van het voertuig zelf, maar dat je dan wel een melding krijgt wat er aan de hand is, zoals "Motor defect". Maar dit mag dan maar sporadisch voorkomen. Of dat je opeens een brandende motor van je vliegtuig hebt.

En op een of ander moment heb je dat toch 10 keer achter elkaar, zal altijd gebeuren, en dan zal het snel gaan irriteren.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Tot nu toe heb ik geen video of screen voorbij zien komen van een auto of ander voertuig met schade. Mij lijkt het enorm gaaf als alle voertuigen flink kapot kunnen. In GTA IV kan dat in de meeste gevallen, maar motorfietsen bijvoorbeeld niet.

Het liefst zou ik zien dat er niet alleen deuken in komen, maar alles eraf kan breken. Niet alleen de motorkap, kofferklep en deuren maar ook bumpers, zijpanelen en wielen. Dat het frame van een motorfiets helemaal krom gereden kan worden of dat zelfs de voorvork af kan breken.

Hetzelfde voor helicopters, vliegtuigen, boten en waterscooters. Als je bijvoorbeeld een gebouw met een vliegtuigvleugel raak dat deze vervolgens half afbreekt...

Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden in GTA V. Misschien dat we wat te zien krijgen in de multiplayer gameplay en previews.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

er is 1 stuk bij de trailer waar een auto ergens tegen aan botst een paal volgens mij maar hier zie je niet echt schade.

Ik hoop wel dat het realistisch word en niet dat je bij de kleinste klap al door de ruit vliegt

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk hebben ze hier inderdaad een hoop verbeteringen doorgevoerd sinds GTA IV. Al zou ik liever niet hebben dat het voorvork van m'n Sanchez breekt als ik in the middle of nowhere aan het offroaden ben. :puh:

In GTA IV kun je met een motor van een hoog gebouw springen zonder schade. Als je van veel te hoog ergens plat op neer komt dan zou dat eigenlijk wel moeten gebeuren. Maar inderdaad niet bij de kleinste botsingen.

Link to comment
Delen op andere websites

er is 1 stuk bij de trailer waar een auto ergens tegen aan botst een paal volgens mij maar hier zie je niet echt schade.

Ik hoop wel dat het realistisch word en niet dat je bij de kleinste klap al door de ruit vliegt

Dat viel in GTA IV wel mee vond ik, je moest met een redelijke snelheid ergens tegen rijden om door de ruit te vliegen en dan ook nog eens mee gerekend dat ze waarschijnlijk geen gordels om hadden ^^

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA 4 vond ik het al erg mooi weergegeven, soms ietwat onrealistisch maar ach het is een spel en realisme en fun moeten wel in balans blijven.

Als je lekker een auto realistisch kapot wil zien gaan, koop een 2e hands auto, ga naar een weiland en sloop m :puh:

Toch denk ik dat dit in GTA V erg word verbeterd, ze hebben goed geluisterd naar meningen van mensen en developers.

Wat wel leuk zou zijn (wat er toch niet in komt) is dat je afgebroken stukken (bijv een bumper) op kan pakken om iemand zijn hersens mee in te slaan XD

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel leuk zou zijn (wat er toch niet in komt) is dat je afgebroken stukken (bijv een bumper) op kan pakken om iemand zijn hersens mee in te slaan XD

Haha briljant!

Lijk mij ook wel lachen om iemand ze kop in te slaan met een bumper "ik zeg erin haha"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...