Mark B. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 maar als je bij die villa bent zitten de mafia's achter je aan Tijdens die missie valt dat best mee maar als het goed is heb je een bullet proof Patriot van Ray gekregen en als je slim bent gebruik je die voor die missie Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 maar als je bij die villa bent zitten de mafia's achter je aan Daarom is tank ook weer beter dan auto auto ontploft zo. Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 maar als je bij die villa bent zitten de mafia's achter je aan Daarom is tank ook weer beter dan auto auto ontploft zo. Tijdens die missie valt dat best mee maar als het goed is heb je een bullet proof Patriot van Ray gekregen en als je slim bent gebruik je die voor die missie Die kan je dus gebruiken maar ik gebruikte zelf een yakuza stingen en een bazooka. Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Daarom is tank ook weer beter dan auto auto ontploft zo. Maar als je weet dat je wat kogels te incaseren krijgt is het toch verstandiger om een bullet proof auto te hebben. Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 De patriot van Ray heb ik al gebruikt en nu is die kapot en de Rinho gaat te sloom Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ik ben begonnen bij dat stalletje dicht bij het ziekznhuis in Shoreside Vale, dan de luchthaven, over de Lift Bridge. Staunton Island rondgereden over de Calahan Bridge. Nog een stalletje platgereden in Portland en dan dat bij Salvatore Edit: ik heb het met een 'Police' gedaan, zet de sirenes aan en al het andere verkeer gaat aan de kant, vrij spel :'D Bewerkt: 2 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik deed eerst Staunton Island daarna Shoreside Vale en naar Portland (met de tunnel) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ik deed eerst Staunton Island daarna Shoreside Vale en naar Portland (met de tunnel) Ik deed het ook met de politiewagen. EDIT: Ik weet niet wat me computer heeft, maar hij zet dit bericht 2 keer neer. Stom ding > Dit is mijn 100e bericht!!! Bewerkt: 2 augustus 2005 door flitskikker Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 als ik da naar portland moet wordt ik neergeschoten Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 als ik da naar portland moet wordt ik neergeschoten Eigen schuld had je die Patriot van Ray maar moeten bewaren! Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) maakt mij niet uit ik ga met een rhino en schiet alle hokjes kapot klaar uit Bewerkt: 3 augustus 2005 door Capten Barbossa Reageren
Damos Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dat is onhandig. Als je schiet Barbossa vliegt hij er bij mij overheen. Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja ben ik ook achtergekomen Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik pak de patriot en moet je dan met de bazooka Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 en met de diablo car Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.