Jesperkaj Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat is jouw eerste reactie op de multiplayer video van GTA V? Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Heel mooi gebracht! Ze hebben me echt overtuigd om multiplayer zeker te gaan spelen! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Hetgene dat we konden verwachten. Heel veel opties, eigenlijk een ware Online RPG, maar dan gemaakt door Rockstar. Zelf ben ik wel niet zo Online-gericht, maar dit is wel aanlokkelijk. Een reden om V achteraf voor de PC te kopen in feite. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Agree met @bossofzeeland, Er zijn veel mogelijkheden zodat je mp speelt, r* good job. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Maar als je het bericht op hun site leest helemaal onder aan staat ''Access to Grand Theft Auto Online is free with every retail copy of Grand Theft Auto V and launches on October 1st'' Dus je kan pas online vanaf 1 oktober? Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Eén woord: heftig! :o Reageren
ShootDaan Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 De opties en mogelijkheden die je nu hebt in de online wereld zijn heftige vet! In Gta iv kon je wat minegames doen, maar nu heb je gewoon een tweede singleplayer, maar dan online Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Awesome! Reageren
norik Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 De creation kit lijkt me nice en appartemente kope en coop banke overvalle lijkt me ook heel heftig Reageren
Svenie Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Normaal boeit de multiplayer me weinig, maar dit is in één woord: episch. Zonder twijfel dat GTA V op deze manier voor meer plezier gaat zorgen dan GTA IV op lange termijn. Reageren
p-p Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Hier kunnen ik en mijn vrienden ongetwijfeld uuuuurenlang lol mee gaan beleven! Eerst was ik nooit zo van dat online, maar dit heeft me echt heeel erg goed overtuigd! Fantastische video! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 'Wauw!' Het ziet er awesome uit en dan ook nog eens die mogelijkheden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.