3L1077 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Zal volgens mij wel gewoon bij races, en soort van maps blijven. Reageren
Michael Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Mijn eerste reactie? Ik was echt gewoon super blij om te zien dat Rockstar Games weer me versteld laat staan. En daarom koop ik hun producten, elke keer sta ik weer versteld hoe prachtig hun games zijn. En dat is nu weer, de online versie is zo verbeterd na TBOGT dat ik nu zelfs meer positiever ben om vaker online te gamen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 (bewerkt) mijn ogen kregen een orgasme Bewerkt: 18 augustus 2013 door dionkoffie Reageren
niko.bellic Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Awesome! Kan niet wachten! Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 (bewerkt) Teleurgesteld Bewerkt: 19 augustus 2013 door Mrkwark Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 :klap: :klap: Teleurgesteld Wat verwacht je dan? Een lagg-loze wereld waar 100 mensen tegelijk in kunnen en waar je net zo veel kunt als in de echte wereld? Sorry hoor maar ik snap niet hoe je teleurgesteld kunt zijn na zo'n enorme stap in de goede richting . Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 :klap: :klap: Teleurgesteld Wat verwacht je dan? Een lagg-loze wereld waar 100 mensen tegelijk in kunnen en waar je net zo veel kunt als in de echte wereld? Sorry hoor maar ik snap niet hoe je teleurgesteld kunt zijn na zo'n enorme stap in de goede richting . Misschien mist ie net zoals ik een versie voor de PC ;D Reageren
Kloep Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Misschien mist ie net zoals ik een versie voor de PC ;D Dat komt wel, je had toch niet verwacht dat ze die nu ook al uitbrengen zonder GTA V voor de PC? Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 (bewerkt) Ik bedoel dan ook natuurlijk een versie van GTA5 En of die komt, geen idee. Ik wacht ook nog steeds op Red Dead Redemption. Wat in ieder geval zeker is, is dat ik moet wachten op die versie. En aangezien dat de enige versie zal zijn waarnee ik GTA5 speel (zowel SP als MP), ben ik ook wel een beetje teleurgesteld... Allemaal leuke dingen, maar niet voor mij :'( Bewerkt: 23 augustus 2013 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.