.Timothy Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat hebben we ontdekt over de omgeving? Screencaps Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 (bewerkt) Zoals bij de vorige trailers en in de screenshots al duidelijk was, merk je dat de omgeving heel open is. GTA IV voelde nogal gesloten, omdat Liberty City (New York) in het echt ook zo aanvoelt. Niet dat ik daar trouwens ervaring mee heb, maar in films laten ze je dat wel altijd denken. Terwijl Los Santos (Los Angeles) juist heel 'tropisch' en warm aanvoelt. Uiteraard waren de bergketen ook weer duidelijk te zijn en het woestijngebied met de kleine typische county's. Wat sowieso opvalt, is dat er meerdere omgevingen zitten in GTA V: tropisch (Los Santos Downtown en Vespucci Beach), bergachtig en de woestijnachtig (als ik er eentje vergeten ben hoor ik het natuurlijk wel). GTA IV heeft maar een sombere sfeer. Bewerkt: 15 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Niet heel veel nieuws over de omgeving te weten gekomen. Wat erg mooi is, is dat er veel verschillende omgevingen in de game zitten. Zo was een drukke stad te zien, maar ook een prachtig bergachtig gebied. Iets wat veel mogelijkheden moet bieden in GTA V. Ik denk dat we met zo'n omgeving alle kanten uit kunnen. Perfect. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Wat mij vooral opviel is het detail in de verte. Ik las recentelijk hierover een reactie van Benzie hierover in een artikel (vergeef me de bron, post nu mobiel) waarin hij uitlegde dat de drawdistance sterk verbeterd zou moeten zijn ten opzichte van IV. het valt mij in de trailer inderdaad op dat bij grote afstand nog altijd in de verte de contouren zijn te herkennen, anders dan een volledige waas vanaf een afstand groter dan ingame (gevoelsmatig) 1km. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 idd de drawdistance is stukken beter ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af.. ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken Wat bedoel je met popups? Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af.. ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken Wat bedoel je met popups? Ik gok telefoontjes van je vrienden zoals in IV. Overigens, Visser, je hebt een zeer leuke avatar :-) Reageren
Soccer98 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) Hetgeen wat me opviel is eigenlijk gewoon de enorme grootte van de wereld, want die is in één woord: Gigantisch. Maar heb nog wel meer(dere) dingen. Zoals hier te zien is bevind de vuurtoren met daarachter die villa/landhuis, die we op een aantal screenshots hebben gezien, pal achter Los Santos. Da's namelijk te zien helemaal recht met die hoge gebouwen. Daarmee lijkt het me inderdaad voor de hand liggend dat San Andreas in GTA V vooral in de lengte juist groot is en juist niet in de breedte. Aangezien Los Santos zelf grenst aan het water, waarschijnlijk in het zuiden, aan één van de zijkanten een snelweg (denk ik) loopt (zie in de trailer het shot na die parachutisten en aan de andere kant dus dit. Ook al is dit allemaal speculeren. Bewerkt: 17 augustus 2013 door Soccer98 Reageren
AOSY86 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af.. ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken Wat bedoel je met popups? Ik gok telefoontjes van je vrienden zoals in IV. Overigens, Visser, je hebt een zeer leuke avatar :-) Popups zijn volgens mij "objecten die opeens verschijnen, vb een berg, boom, gebouw, zoals in San Andreas" . Reageren
WilsKracht Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 juist een pop up is irritant je ziet niks in de verte en pop ineens een flatgebouw Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Met de grote Draw Distance in V zal dat ook niet meer voorkomen denk ik. Reageren
Michael Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik heb deze keer weer zeer leuke dingen gezien in de omgeving. Normaal zou ik echt liever in Los Santos willen blijven of in een grote stad maar het lijkt dat Rockstar Games je probeert mee te nemen naar het platteland. Ik kijk er naar uit om de Online wereld te ontdekken. En natuurlijk de dingen die je kan doen, zoals in de prachtige natuur met een Quad rijden. Ik heb er zin in! Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik vroeg mij af, wat die schuur op die berg was. Maar wat blijkt dat het een kabelbaan (station) is. Hopelijk is hier een missie rond, want in GTA IV stond deze ook, tussen Colony Island en Algonquin. Maar verder werd deze voor niets gebruikt. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Lol een kabelbaanstation . Toch wel een van de laatste dimgen die ik daarvan zou verwachten. Ii dacht dat het een random.hutje was. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Wat mij vooral opviel is het detail in de verte. Ik las recentelijk hierover een reactie van Benzie hierover in een artikel (vergeef me de bron, post nu mobiel) waarin hij uitlegde dat de drawdistance sterk verbeterd zou moeten zijn ten opzichte van IV. het valt mij in de trailer inderdaad op dat bij grote afstand nog altijd in de verte de contouren zijn te herkennen, anders dan een volledige waas vanaf een afstand groter dan ingame (gevoelsmatig) 1km. De bron is het interview met CVG, denk ik. Niet? Daarin beweerde Benzies overigens ook dat wanneer je nu een licht, van bijv. een lantaarnpaal in de verte ziet, je er naar kan vliegen en er daar daadwerkelijk een lantaarnpaal zal staan. In IV vond ik dit echt triestig; je steeg er op met een heli en je zag gewoon wat witte en rode lichten, allemaal op dezelfde snelheid op de snelweg passerend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.