Jump to content

Nieuwe previews, interviews en screenshots


Die Hard

Recommended Posts

Previews:

CVG: First look: Rockstar takes GTA Online

Gamespot: Why Grand Theft Auto Online is Crazy Enough to Work

Interviews:

CVG: Rockstar North president Leslie Benzies on GTA Online

Screenshots:

bigimage.jpg

634490_20130815_screen001.jpg

634490_20130815_screen002.jpg

634490_20130815_screen003.jpg

634490_20130815_screen004.jpg

634490_20130815_screen005.jpg

634490_20130815_screen006.jpg

634490_20130815_screen007.jpg

634490_20130815_screen009.jpg

944x531.jpg

944x531.jpg

944x531.jpg

944x531.jpg

944x531.jpg

image_308144_full.jpg

image_308146_full.jpg

image_308149_full.jpg

gta-5-520cd261794bb.jpg

gta-5-520cd2630b843.jpg

Meer previews, interviews of screenshots ontdekt? Plaats ze hier, dan voeg ik ze toe aan de hoofdpost. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Damn ze lopen ons gewoon te fucken door die screens met een rond einde van een straat te geven, zo van: "kijk, nog meer reden om te denk dat Grove Street terug is!! Maar we gaan lekker niets duidelijk laten zien, lekker puh..."

EDIT: Na het lezen van beide artikelen heb ik nog een miljoen keer zoveel bewondering voor wat ze met GTA Online gedaan hebben. Ook de trailer is nog maar zo'n klein deel van wat GTA Online eigenlijk is. Ik begrijp niet hoe ze dat überhaupt in een drie minuten-durende trailer hebben kunnen stoppen. Wat ik wel begrijp - en weet - is dat GTA Online een héél bijzonder project is. Dit is dezelfde grote vooruitgang voor de GTA-serie als dat GTA III was. Hiermee slaan ze een heel erg bijzondere weg in. In principe - en dat is wat Leslie Benzies ook zei - kunnen ze met GTA Online een spel maken dat overkoepelend is voor zowel de huidige generatie consoles als de volgende, ÉN een spel dat de maps en werelden van zo'n beetje iedere GTA die nog gaat komen (en van een aantal GTA's die er al zijn geweest) gaat kunnen combineren. Zo willen ze dus een GTA Online maken, die in principe méér is dan één map: ze kunnen een hele GTA WERELD maken, waarin je in GTA Online iedere map/wereld van elke GTA kunt opzoeken. En dat.. Dat is toch wel uniek.. Chapeau GTA, chapeau Rockstar!! :tu:

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Haha geweldig die maskers! Is de 5e screen grove street toevallig? Het lijkt er zo veel op. Op de 10e screen zie je de radar. Lijkt nu meer op een navigatie systeem, wel vet dat ze dat zo gedaan hebben. Voor de rest zijn de screens natuurlijk weer onwijs gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

De omgeving is inderdaad om te kwijlen en ik verwacht dan ook dat de easter eggs verschrikkelijk moeilijk gaan worden :D De rader (HUD was de officiële naam toch??) is inderdaad net een navigatie systeem wanneer je in een voertuig zit. Echt geweldig al die details.

Link to comment
Delen op andere websites

De omgeving is inderdaad om te kwijlen en ik verwacht dan ook dat de easter eggs verschrikkelijk moeilijk gaan worden :D De rader (HUD was de officiële naam toch??) is inderdaad net een navigatie systeem wanneer je in een voertuig zit. Echt geweldig al die details.

Radar was de goede benaming! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld de groene auto voorin? Die vind ik zelf ook zeer nice, maar de oranje auto daarachter is ook zeer mooi. Ik ga sparen voor een aantal mooie oude auto's. Ik hoef echt niet de nieuwste sportwagens, de oudere modellen zijn toch het mooist <3

Link to comment
Delen op andere websites

ben ik de enige die moest kwijlen toen ik die virgo zag?

Vigero, niet Virgo.

We worden echt gewoon op momenten doodgesmeten met informatie. In het begin volgde ik alles, maar nu doe ik de moeite niet meer. Ik kijk enkel nog de plaatjes en de trailers en voor de rest laat ik mij wel verrassen. Fuck al die interviews, fuck al die game reviews en laat ons nu maar gewoon nog een weekje afwachten.

Maar de screens die er zijn, die zijn dan wel goed natuurlijk. Ik ga er niet over klagen, maar het is allesbehalve zo opwindend als de oorspronkelijke screens. Belangrijkste voor mij: Veel lekkere auto's die ik allemaal ga kunnen uittesten en beoordelen. Het leukste deel van elke GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...